י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

מקורבי נתניהו: הוא לא מעוניין שבנט יהיה בממשלה

יו"ר הבית היהודי מעוניין להצטרף לממשלה הבאה, אבל לנתניהו יש תוכניות אחרות • לפי מקורביו, נתניהו שואף להקים ממשלה בה תשב מפלגה חרדית ומפלגה מגוש המרכז

רק חרדית אחת? נתניהו. צילום:פלאש90
רק חרדית אחת? נתניהו. צילום:פלאש90

ראש הממשלה בנימין נתניהו, המקיים מזה מספר שבועות דיונים עם שותפיו הפוליטיים הצפויים על הרכב ממשלתו העתידית, אינו מעוניין במפלגת הבית היהודי ובמטאור הפוליטי שלה נפתלי בנט כשותפים בממשלה. כך דיוווח אמש ערוץ 10.

על פי הדיווח, מקורבים לראש הממשלה טוענים כי רצונו להרכיב ממשלה יותר ממורכזת, שתכלול מפלגה חרדית ולפחות מפלגת מרכז אחת, כדי שהממשלה הבאה לא תסבול מדימוי אולטרה-ימני שהממשלה הנוכחית סובלת ממנה כיום.

בנט, שהסקרים מחמיאים לו ומפלגתו גורפת מספר דו ספרתי של מנדטים, הצהיר כי הוא מעוניין להיכנס לממשלה הבאה של נתניהו. אולם נראה כי למרות ניסיונותיו של בנט להצניע את היחסים ביניהם, נתניהו לא התגבר על המתח האישי לאור ביקורתו של בנט על תפקודו, לאחר שהיה ראש מטה ומנהל קמפיין של נתניהו בעת שזה ישב באופוזיציה.

בתוכנית 'פגוש את העיתונות' המשודרת במוצאי-שבת תקף בנט את הליכוד ביתנו ואת נתניהו. "הליכוד עזב את דרכו. הוא הוביל להקפאת הבניה ולהכרזה על מדינה פלסטינית. בגלל זה אני אומר שנתניהו הוא לא טוב בכל מחיר, אבל הוא צריך אנשים חזקים לידו. כשהוא נאם את נאום בר אילן, הוא עשה טעות היסטורית, אבל למרות הכל, אעבוד איתו בממשלה הבאה. בפעם הקודמת הציבור הצביע לנו וקיבל את אהוד ברק כאיש החזק בממשלה. נוח לנתניהו שנהיה קטנים וחלשים.

"אם לא נהיה מספיק גדולים, נתניהו יילך לממשלה עם ציפי לבני. זאת תהיה ממשלה של נתניהו והבית היהודי, או נתניהו ולבני. צריך להיות בממשלה כדי שההבטחות של נתניהו יקויימו".
בחירות בנימין נתניהו נפתלי בנט הבית היהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד