ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

ארגון 'חיים לילד' ביום כיף לחולי CF

עשרות חולים ובני משפחותיהם יצאו ליום כיף בחוות בית האיכר בחסות ארגון 'חיים לילד' • יו"ר הארגון הרב ראובן סקלר: "הפעילות הייתה חוויתית ותרמה אף לבריאותם של החולים"

ארגון 'חיים לילד' ביום כיף לחולי CF

ימי החנוכה העניקו הזדמנות לעשרות חולי CF ובני משפחותיהם לצאת משגרת יומם ולחוות חוויות מיוחדות באמצעות ארגון 'חיים לילד'.

החולים ובני משפחותיהם יצאו ליום כיף חוויתי בחוות 'בית האיכר – אתגר בטבע'. האוטובוס פרק בשערי המתחם עשרות חולי CF נרגשים שהגיעו מלווים בבני משפחותיהם ובמתנדבי 'חיים לילד'.

במהלך יום הכיף שוטטו החולים בין המתחמים השונים ונהנו מפעילויות שכללו רכיבה על גמלים וחמורים, אפיית פיתות בטאבון תוך חווית אירוח בדואי במאהל, פינות זוחלים ונחשים, פינות ליטוף חיות מחמד ועוד.

לאחר שעות רבות של שיטוט בקרב האטרקציות המצויות במתחם 'בית האיכר' שבו הילדים לבתיהם בתחושת סיפוק. מלבד החוויה תרם הטיול אף לבריאותם הפיזית של החולים לאור העובדה כי הליכה מיטיבה עם ריפוי המחלה.

בסיומו של יום הכיף חולק שי מיוחד למשתתפים, דיסק עם מיטב שירי החנוכה בהוצאת 'לחיים הפקות' ובנדיבות ליבו של הרב יוסף משה כהנא.

הורי החולים שנאלצים לבלות עם ילדיהם במהלך השנה בבתי החולים הודו נרגשות לרב ראובן סקלר יו"ר הארגון ולמנהלת מזל קוריאט, על החוויה שהייתה להם יחד עם ילדיהם במהלך יום הכיף.

יו"ר 'חיים לילד' הרב ראובן סקלר סיכם בסיפוק את הפעילות, ואמר: "בחיים לילד אנחנו מנצלים כל מועד מיוחד על מנת להכניס קצת חגיגיות גם לחולים ובני משפחותיהם ולהוציאם מהשגרה האפורה. יום הכיף שהיה בחנוכה סיפק לחולים חוויות אתגריות ואף סייע לבריאותם".

מזל קוריאט, מנהלת הארגון, הוסיפה: "הפעילות הצליחה להשכיח לחולים את המחלה ולספק להם מספר שעות של שמחה. לראות את החיוך והאושר נסוך על פניהם מוכיח שהכול היה שווה".

ארגון 'חיים לילד' דואג לרווחתם של חולי CF, (סיסטיק פיברוזיס) שהינה מחלה ריאתית המקשה על הנשימה. בארגון מעניקים סעד כלכלי ברכישת ציוד רפואי וטיפולים רפואיים המוגדרים מצילי חיים. כן מפעיל הארגון מעון נופש יוקרתי בים המלח המיועד לחולים CF ופסוריאזיס ובני משפחותיהם.
cf חולים חיים לילד יום כיף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד