כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

בנט נגד דרעי: מלחמה על 5-6 מנדטים מתנדנדים

לא לחינם פתח נפתלי בנט במאבק נגד ש"ס • סקרים וקבוצות מיקוד מגלים: 5-6 מנדטים מתלבטים בין שתי המפלגות • דרעי: "אין לשנינו את הלוקסוס לריב אחד עם השני"

אריה דרעי. צילום: ארכיון
אריה דרעי. צילום: ארכיון

המאבק שהתחולל בשבוע האחרון בין נפתלי בנט לאריאל אטיאס על משרד השיכון, מהווה סימפטום בלבד לקרב האמיתי - המאבק על קולות המצביעים.

מי שחשב שזליגת המנדטים של ש"ס ומאבקיה יתמקדו בעיקר מול מפלגות כמו עם שלם, כוח להשפיע או הליכוד - צפוי להתבדות. 'הארץ' מדווח, כי מקורות במטה הבחירות של ש"ס בדקו בסקרים פנימיים ובקבוצות מיקוד של מצביעים פוטנציאליים למפלגה, ולדבריהם, בין חמשה לששה מנדטים מתנדנדים בין ש"ס לבית היהודי.

לדברי הסוקרים, הסיבה המרכזית לכך היא הברית בין ליברמן לליכוד, שהרחיקה באופן טבעי נתח נכבד מהמצביעים הדתיים והמסורתיים מהליכוד, וכל שנותר להם להחליט - אם לשים את הדגש על המפלגה החברתית-דתית יותר - ש"ס, או הימנית יותר - הבית היהודי.

עוד בנושא:
מאבק חדש לש"ס? ליברמן ובנט רוצים את משרד השיכון

נראה כי גם בנט מחזיק סוקרים ויועצים משלו, שאומרים לו דברים דומים. שכן, רק כך ניתן להסביר את המתקפה החזיתית שפתח נגד ש"ס בימים האחרונים, במרכזה קריאתו להוציא את שלושת המשרדים - פנים, בינוי ושיכון ודתות - מידי ש"ס.

ב'הארץ' מצטטים את דרעי: "אני מצר על זה שבנט, שאני מעריך אותו ובירכתי אותו עם זכייתו בבחירות הפנימיות בבית היהודי, פתח חזית נגד ש"ס. אני חושב קודם כל שזו טעות. אין לשנינו את הלוקסוס לריב אחד עם השני כאשר הצביון היהודי של מדינת ישראל מוטל בסימן שאלה".
דרעי הבית היהודי קמפיין מנדטים נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד