כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

עובדי עיריית אלעד מאיימים: נפתח מלחמה עם ש"ס

העובדים ייפגשו עם שר הדתות, האחראי על העיר מטעם התנועה • "אם לא יהיו תוצאות - יהיה פיצוץ" • בינתיים כבר הוכנו שלטים, פלאיירים וצמיגים להפגנת ענק

יעקב מרגי. צילום: פלאש 90
יעקב מרגי. צילום: פלאש 90

המלחמה הפנימית בעיריית אלעד עולה מדרגה, ומאיימת לעבור מהמישור המוניציפאלי למישור הארצי.

מתברר, כי בעוד ראשי ועד העובדים מחייגים במרץ לראשי ש"ס (לשכת ישי, לשכת דרעי ולשכת אטיאס...) הם נערכים במקביל גם לקרב של ממש. במחסנים כבר הכינו הפעילים עשרות שלטים, מיקרופונים, פלאיירים ואפילו צמיגים להבערה. וכך, אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון - מחר בבוקר יינתן האות, והפגנת ענק תצא לדרכה ברחובות העיר.

בש"ס, כך נראה, לא לוקחים סיכון בזמן נפיץ של ערב בחירות, והם מיהרו לשגר את הממונה על העיר במטה הבחירות של התנועה, שר הדתות יעקב מרגי, אל השטח. היום בשעה 17:00 תיערך עמו פגישה בה ישתתף כמובן יו"ר ועד העובדים, תומר כהן, "אם לא יהיו תוצאות - יהיה פיצוץ", מבטיח כהן.

"אנחנו ממשיכים בהכנות להפגנה כאילו אין שיחות שלום ברקע", הוא אומר לי, וחושף כי בתוכניתם להסלים עוד את המאבק, ולאחר ההפגנה המקומית "לעלות ירושלימה ולהפגין מול בתי השלושה".

דרישתם של העובדים ברורה: "שיעמדו בהתחייבות שלא לפגוע במשכורותינו". אם לא יקבלו את מבוקשם, הם מתכוונים לדאוג לכך שמאות אנשים באלעד לא יצביעו לש"ס.
אלעד תומר כהן ש''ס מחאה עירייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד