י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

250 כבשים גנובות אותרו במערה

פלסטינים גנבו 250 כבשים מדיר ביישוב שדה בר בגוש עציון • התושבים לקחו את היוזמה לידיהם, איתרו את הכבשים הגנובות במערה בפאתי בית לחם והשיבון לבעליהן

צילום גדעון פיקו - סוכנות תצפית
צילום גדעון פיקו - סוכנות תצפית



סוכנות 'תצפית' מדווחת, כי במוצאי שבת האחרון, סמוך לשעה 1:45 בלילה, פרצו חמשה רעולי פנים לדיר כבשים ביישוב שדה בר שבגוש עציון, תוך שהם חותכים את גדר הביטחון היישובית ושתי גדרות נוספים שתחמו את הדיר. הפורצים פיזרו באמצעות פתיונות בשר חומרי הרדמה שפגעו ב-15 כלבי השמירה במקום, ולאחר ששהו קרוב לשעה במתחם - גנבו מהמקום עדר של כ-250 כבשים, כולן בהריון.

בסביבות השעה 3:00 התעורר אחד מעובדי הדיר לקול נביחות כלבי השמירה שהחלו אט אט להתאושש, וזיהה את הגנבה. העובד הקפיץ את כוחות צה"ל שפתחו בסריקות, בסיוע גשש צבאי שזיהה עקבות המובילות לכפר זעתרה. הכוחות החלו במרדף שהסתיים לאחר זמן קצר ללא ממצאים.

מידע מודיעיני מפלסטיני שהגיע לאחד מהעובדים בדיר - הוביל את העובדים להחלטה שהכבשים כנראה עדיין באזור, ולאחר שהצבא לא סייע בעדם, החלו תושבי היישוב לבצע מרדף משלהם אחר הגנבים. במהלך המרדף זיהו כמה תושבים את הכבשים בפאתי בית לחם כשהן מוסתרות במערה. הכבשים הושבו ליישוב במסע רגלי.

למרבה השמחה, עם חזרתן של הכבשים לדיר - המליטה אחת מהן.

מדוברות מחוז ש"י נמסר, כי נפתחה חקירה בנושא ופרטיה בשלב זה חסויים. החקירה מתקיימת בכובד ראש וברצינות רבה לתפיסת המעורבים בגניבה ולמעצרם.

למרות פניות לדובר צה"ל בעניין, ובקשה לתגובה. טרם התקבלה התייחסותו לעניין.

צילום גדעון פיקו - סוכנות תצפית







כבשים גניבה דיר ערבים לכידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד