י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

את מי ארדוף עד סוף העולם? • טור של פרידה זמנית

לקראת 'קץ העולם' של בני המאיה, נפרד עקיבא וינגרטן מכל ידידיו ובני משפחתו, ומתכונן בסילודין • ואם העולם ישרוד? יש עדיין במי לטפל ואת מי לרדוף

פירמידת מאיה. צילום: http://bostinno.com
פירמידת מאיה. צילום: http://bostinno.com



מאחר ואנחנו לקראת סוף העולם (ביום העשרים ואחד לחודש דצמבר למניינם שאנו מונים כאן בשביל החלב, כדור הארץ. כמנהג בני המאיה חשובים דפה), רציתי לכתוב טור פרידה.

למען האמת, אם נלך מעט אחורה, בשנים האחרונות ניצלנו כבר כמה פעמים מסוף העולם, היה זה בשנת 2000 כשנביאי הזעם הודיעו לנו על הקץ, גם ב-2006 היה איזה תאריך מפחיד, ובעבר הרחוק היו כמה, כמו שנת 500, 1844, 1914, ויסלחו כל אלה שפספסתי, אבל הואיל ואין אדם יודע קצו ומידת ימיו, אולי הפעם זה רציני.

אחרוג גם ממנהגי לצמצם במילים או להשאיר הרבה בקולמוס, ויסלחו לי הקוראים והעורכים על כך, בכל זאת, לא כל יום מזדמן לכתוב טור אחרון.

בראשית אני רוצה להתנצל בפני כל אלו שפגעתי בהם בעבר בטורים הקודמים, והכוונה היא לאלו שלא הצלחתי לפגוע בול. תבינו אותי, באמת שרציתי, השקעתי, ניסיתי, אבל שגיאות מי יבין ולא תמיד מתאפשר הדבר. בין היתר מסיבות משפטיות כאלו ואחרות, הוצאת דיבה וכו'. וה' הטוב יכפר.

אני רוצה גם להודות לכל הכותבים הנאמנים בטוקבקים, אשר לא דילגו על הזדמנות לתקוף אותי כשכתבתי משהו שלא מצא חן בעיניהם, לולי עזרתכם לא בטוח שהייתי יכול להמשיך לכתוב. עכשיו אתם מבינים למה אני מעשן? בין כה נמות כולנו יחד...

תודות מעומק לב לכל חבריי אשר העבירו לי חומר למחשבה, תופעות מעצבנות, או כל דבר אחר שמצאתי לנכון להקדיש מזמני בכדי לטפל בו באמצעות מקלדתי, וכן לעורכים היקרים דאתרא קדישא הדין אשר תרמו מזמנם להיות לי לעזר לאורך כל הדרך.

ואחרון חביב נוות ביתי היקרה שתחי', אשר הייתה לי לרעיה נאמנה מאז שהכרתיה, ובהזדמנות זו אנצל את הבמה לבקש את סליחתה באם הכתיבה באה על חשבון זמנה, וגם אודה לילדיי החמודים והמקסימים אשר השתדלו להפריע לי כמה שפחות, בעת שניסיתי להתרכז באיזו רעיון.

ואת מי אמשיך לרדוף?

ולאלו שעשו את מה שעשו עד הנה, ושחשבו שלא יצטרכו לתת את הדין על מעשיהם, להלן רשימת האנשים שאמשיך לרדוף אותם בכל דרך חוקית אפשרית, בחוקים שיחולו לאחר 'אחרית הימים' אם וכאשר:

• אנשים הפוגעים פיזית באחרים, במיוחד כשמדובר בקטינים, גם אם הם נחשבים לעסקנים חשובים המוכרים כיושבים ראשונה בחסידות.

• אנשים אשר משתמשים בדת בשביל להכאיב לאחרים תוך גריפת הון אישי לעצמם. בעצם כל מי שעושה שימוש בתורה כקרדום לחפור בו.

• פוליטיקאים מושחתים אשר קיבלו את המנדט מציבור הבוחרים התמים והנאיבי, על ידי שימוש במוניפולציות שונות, הכוללות גם לרוב שימוש ברמה כזו או אחרת ברבנים ובדת.

• ראשי ארגוני חסד שמעשיהם מעידים עליהם שיותר ממה שהעגל רוצה להניק, הפרה רוצה לשתות חלב, והרבה. והם חולבים את קופת העניים לטובתם ולהנאתם.

• העושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס, ולא רק מעשה זמרי בפועל ממש, אלא בכל הדומה לו, ובזמן בקשת השכר מתעטפים באיצטלא דרבנן או כמנהג בעלי בתים חשובים דפה.

• מחנכים אשר משתמשים בכוחם שניתנה להם בהשאלה ורוצחים נפש, הן בדיבור והן במעשים, תוך אגו מנופח או הנאות שליטה אישיות, ללא מתן משקל לתוצאות מעשיהם.

ואם בכל זאת אכתוב כאן עוד משהו בעתיד, תדעו לכם שזה כבר לאחר אחרית הימים, והואיל וכאמור לא ידוע איזה דינים יחולו אז, לכן ייתכן שינוי בכתיבה, הכל כמובן על פי החשד, ולכאורה, כי בפשטות לא נהיה כבר. כי לכלב חי הוא טוב מן האריה המת (קהלת).

למותר לציין, שאם אכן שבטי המאיה (וכך נראה על פניו) היו עובדי עבודה זרה, הרי כל זה כליצנותא דעבודה זרה דשריא על כל המשתמע מכך, ואין הכותב נושא באחריות.
סוף העולם בני מאיה תאריך מחנכים עסקנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד