ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

"אם בולטון יקבל הקמפיין של ג'- נגיש צו מניעה"

קמפיין הבחירות של ג': 'הסיעה המרכזית' מתעקשת ש'בולטון' יוביל ההסברה • משרדי פירסום: "ידענו שהעניין סגור מראש" • גורמים במטה ההסברה: "לא נגיב עד להחלטה"

ליצמן וגפני. צילום: פלאש 90
ליצמן וגפני. צילום: פלאש 90



סאגת משרדי הפרסום ב'יהדות התורה' נמשכת: חודש ימים לפני הבחירות ועדיין לא נבחר משרד הפרסום שיוביל את קמפיין המפלגה בבחירות. זאת מאחר ונציג 'הסיעה המרכזית' של אגודת-ישראל, סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן, מסרב לכל פשרה, ומתעקש כי משרד הפירסום 'בולטון פוטנציאל' - בניגוד להחלטת נציגי הסיעות במטה ההסברה - יזכה בתקציב הבחירות.

ההכרעה צפויה להתקבל בפגישה שיקיים ליצמן עם יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני.

אלא שמאחורי הקלעים כבר נשמעות תלונות על אופן התנהלותה של 'הסיעה המרכזית'. משרדים שהוזמנו להציג פרזנטציה, מספרים כי לא הגיעו "מאחר שידענו ש'הסיעה המרכזית' סגורים עם 'בולטון', ולא טרחנו להשקיע בזה אפילו דקה", לדבריהם. בין השאר, מדובר גם במשרד שהוביל את קמפיין הבחירות של המפלגה בבחירות הקודמות.

במקביל מתברר, כי אם למרות החלטת הרוב במטה ההסברה, תעביר המפלגה את תקציב הבחירות ל'בולטון', מאיימים משרדי הפרסום שייפגעו מההחלטה "לפעול באופן משפטי, ולהגיש צו מניעה".

על קמפיין הבחירות של יהדות התורה התמודדו שלושה משרדים: בולטון, בבעלותו של אברהם איסר בריסק - המזוהה עם 'הסיעה המרכזית'; תוצאות אפקטיביות, בבעלותו של שעיה איצקוביץ - המזוהה עם 'דגל התורה', ומוטי קוטיינר, חסיד גור, הבעלים של משרד הפירסום 'בראשית'.

עוד בנושא:
ואז שלף ליפקין קלפי ופתקי הצבעה • מאחורי הקלעים של מטה ההסברה

חלק א' בסאגה הסתיים - לכאורה - בהחלטה לקיים הצבעה דמוקרטית על ההצעות שהגישו משרדי הפירסום, בקרב נציגי הסיעות במטה ההסברה. בהצבעה זכה משרד 'תוצאות אפקטיביות' באופן חד-משמעי עם 4 קולות, מול 2 בלבד ל'בולטון'.

אלא שבדמוקרטיה חרדית - הכללים שונים ככל הנראה. נציגי 'הסיעה המרכזית' הודיעו חד-משמעית כי ההצבעה בטלה ומבוטלת מבחינתם, ו'בולטון' יהיה זה שיזכה בניהול הקמפיין.

נציגים במטה ההסברה מטעם אגו"י סירבו בתוקף להתייחס לפנייתנו: "בהתאם לסיכום שהתקבל - שלא לערב כל גורם תקשורתי בהליך זה. עד לקבלת החלטה, והודעה רשמית על כך".
מניעה בולטון ליצמן סיעה מרכזית אגודת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד