א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

הגבאי משחזר: "קרע לי את החליפה ונתן לי בעיטות"

גבאי בית המדרש לעלוב, שהותקף בידי נער שוליים, משחזר את התקיפה החמורה: "חילק אגרופים לאברכים, ותלש לאחד מהם את הזקן" • המשטרה תמליץ על כתב אישום

צילום אילוסטרציה: משטרת ישראל
צילום אילוסטרציה: משטרת ישראל



במשטרה מתכוונים להמליץ על הגשת כתב אישום נגד נער השוליים, תושב העיר אלעד, שהיה מעורב באלימות קשה במהלך השבת האחרונה. מדובר בנער הידוע למשטרה בשל מעורבותו במקרי אלימות קודמים בעיר.

אחד מגבאי בית המדרש של חסידות לעלוב, שהיה 'מטרה מרכזית' לנער, משחזר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' את אשר אירע בשבת האחרונה: "באמצע תפילת מנחה הוא נכנס לבית המדרש עם אחיו הקטן והיה נראה שהוא מחפש מישהו.

"הוא ניגש לילד שלי בן ה-6 ותפס אותו בידו. כשראיתי את זה, ניגשתי אליו ושאלתי אותו אם קרה משהו? הוא הסביר לי שהבן שלי דיבר לא יפה לאח שלו והוא כינה אותו 'שמן'. ניסתי להסביר לו שנצא החוצה כדי לסדר את העניין בין הילדים מבלי להפריע לרצף התפילה".

עוד בנושא:
אלימות באלעד • "תלש זקן ושבר משקפיים"

"אך במקום זאת", מספר הגבאי, "הנער החל בדחיפות, ואז הבנתי שפניו לאלימות והוא הגיע מחומם". הגבאי החזיק בידו של בנו ונשאר עמו בתוך בית המדרש, "הוא ירק עליי ויצא החוצה".

מיד עם סיום התפילה נעמד נער השוליים בדלת ושאל: "היכן האיש שלא רצה לצאת מבית המדרש?" לדברי הגבאי המותקף, "הוא זיהה אותי, תפס אותי וקרע לי את החליפה, נתן לי בעיטות, ובשלב הזה כשאברכים ניסו להשתלט עליו - הוא חילק להם אגרופים ולאחד מהם אף תלש את הזקן.

"סגרנו את הדלתות של בית המדרש באמצעות שולחנות, אבל הוא המשיך לזרוק אבנים דרך החלונות ואף ניפץ כמה מהם. הילדים היו בטראומה קשה, הם נבהלו. הילד שלי הסתתר בשירותים במשך חצי שעה כי הוא חשש מאותו נער".

כשהבין כי בבית המדרש הספציפי לא מחפשים אלימות - עבר הנער לנסות את מזלו בבית מדרש סמוך - שם נהג באלימות קשה נגד כמה מהאברכים.

מיד בצאת השבת יצאה קבוצת מתפללים לכיוון תחנת המשטרה בראש העין להגיש תלונה נגד הבחור.

אמש נעצר הנער, וכאמור, בכוונת המשטרה להגיש נגדו כתב אישום.
אלעד מכות שוליים גבאי לעלוב כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד