כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

הוארך מעצרם של החשודים בתקיפת נתי גרוסמן

מעצרו של החשוד המרכזי, ששמו נאסר לפרסום, הוארך עד ליום חמישי • מעצר החשוד השני הוארך ביממה • חשוד שלישי זומן לחקירה במשטרת מוריה ונעצר • בפנים: הפרוטוקול

גרוסמן מתאושש. צילום: המחתרת
גרוסמן מתאושש. צילום: המחתרת



פרשת גרוסמן: מעט לפני השעה 15:00, במקביל לדיון שהתקיים בבית המשפט בנוגע להארכת מעצרם של שני החשודים שנעצרו בבני ברק - בחשד למעורבות בתקיפת נתי גרוסמן עורך 'הפלס', בליל שישי האחרון, סמוך לביתו ברחוב בית וגן בירושלים - נעצר חשוד שלישי בבני ברק.

בשעה 12:00 הובאו שני החשודים בתקיפת גרוסמן להארכת מעצרם בבית המשפט בירושלים. מעצרו של חשוד אחד הוארך עד ליום חמישי, כאשר קיים צו איסור פירסום על שמו ותמונתו.

מעצרו של החשוד השני הוארך עד מחר (ב).

סמוך לשעה 14:35 נעצר חשוד שלישי, תושב בני ברק, והוא יובא גם כן להארכת מעצר. החשוד זומן הבוקר לחקירה במשטרת מוריה ירושלים, שם הודיעו לו על מעצרו.

מעצרם שני הראשונים בוצע לאחר השעה 2:00 בלילה, אחד מהם נעצר על ידי רכב בילוש בפנימיית בתי פיק של ישיבת פוניבז', והשני נעצר ברחוב ואינו תלמיד הישיבה.

החשודים - בשנות ה-20 לחייהם - נלקחו למשטרת מרחב מוריה בירושלים, החוקרת את מקרה התקיפה של גרוסמן, שם הם דרושים לחקירה.

עוד בנושא:
נעצרו שני חשודים בתקיפת נתי גרוסמן • 'יתד' נגד האלימות: "זמורת זר במחננו"
הגר"ש אוירבאך על תקיפת גרוסמן: "שליחת יד בנפש"
נתי גרוסמן שוחרר לביתו • המשטרה: יש מספר כיווני חקירה
הסלמה בציבור הליטאי: נתי גרוסמן, עורך 'הפלס', הותקף בכניסה לביתו

התקיפה אירעה ביום שישי לפנות בוקר, מעט לאחר השעה 1:00, עת הגיע נתי גרוסמן לביתו שברחוב בית וגן בירושלים, הוא הותקף בידי שני אלמונים בעלי חזות חרדית, ונפגע בפניו ובאצבעותיו. הוא פונה לבית החולים 'הדסה עין כרם', עם פגיעות קלות. סמוך לכניסת השבת שוחרר לביתו.

משטרת מחוז ירושלים פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות אירוע התקיפה. שוטרים הגיעו גם אל בית החולים על מנת לגבות עדות. לדברי גרוסמן, התקיפה בוצעה על רקע יריבות עיתונאית, אך לדברי דובר המשטרה, נחקרים מספר כיוונים חקירה נוספים.

תגובות עורכי הדין:

עו"ד יאיר קורן, המייצג את החשוד המרכזי, אמר ל'בחדרי חרדים': "המשטרה ביקשה להאריך את מעצר מרשי ב-8 ימים, אך למרות זאת בית המשפט לא קיבל את הבקשה במלואה כי הוא הבין שהיא מוגזמת. איני חושב שיש למשטרה קצה חוט שקושר אותו בכל דרך למקרה, הוא עצמו מכחיש את החשדות נגדו".

עו"ד אריאל הרמן, המייצג את החשוד השני, שנחשד בכך שהתוקפים השתמשו ברכבו, אמר ל'בחדרי חרדים': "בית המשפט התרשם שאין לו קשר למעשה והאריך את מעצרו ביממה בלבד, לאחר שהמשטרה הציגה ראיה שקושרת אותו בעקיפין למקרה. השופטת העריכה שהוא נקי מכל חשד ונתנה יממה כדי לבדוק את הראיה שבידי המשטרה לעומקה".





























רכב מאסר עורכי דין גרוסמן הפלס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד