א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

פרשת גרוסמן: מעצר החשוד השלישי הוארך ביומיים

בבית משפט השלום בירושלים, הוארך מעצרו של החשוד השלישי שנעצר אתמול - ביומיים • החשוד השני, שמעצרו הוארך אתמול, שוחרר היום • המשטרה: בידי החשוד תפס מסמך עם אליבי

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90



פרשת נתי גרוסמן: בדיון שנערך היום (ב) בבית משפט השלום בירושלים, הוארך מעצרו של החשוד השלישי שנעצר אתמול, ביומיים. החשוד השני, שמעצרו הוארך אתמול, ישוחרר היום. מעצרו של החשוד המרכזי הוארך אתמול, עד ליום חמישי.

בדיון שנערך היום בפני השופטת ענת זינגר בבית משפט השלום בירושלים, דרשה המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בהכאת עורך 'הפלס' בשבוע שעבר בארבעה ימים.

נציג המשטרה טען בדיון, כי בידיו של החשוד נתפס מסמך כתוב בכתב-יד, בו הוא תיעד את מעשיו ביום התקיפה. המשטרה טענה כי אדם ישר אינו מכין אליבי.

עו"ד רבקה שורץ מסרה בתגובה: "מרשי אינו קשור לתקיפה ובידו אליבי מוצק לכך. הפנייה למשטרה, מטרתה פגיעה בתדמית המחנה אליו הוא משתייך ופגיעה ברבנים אותם הוא מייצג. חבל שהמשטרה משתפת פעולה בעניין".

תקיפת עורך 'הפלס' אירעה ביום שישי לפנות בוקר, מעט לאחר השעה 1:00, עת הגיע נתי גרוסמן לביתו שברחוב בית וגן בירושלים. הוא הותקף בידי שני אלמונים בעלי חזות חרדית, ונפגע בפניו ובאצבעותיו. הוא פונה לבית החולים 'הדסה עין כרם', עם פגיעות קלות. סמוך לכניסת השבת שוחרר לביתו.

משטרת מחוז ירושלים פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות אירוע התקיפה. שוטרים הגיעו גם אל בית החולים על מנת לגבות עדות.

במוצאי שבת, לאחר השעה 2:00 בלילה, נעצרו שני חשודים ראשונים. אחד מהם נעצר על-ידי רכב בילוש בפנימיית בתי פיק של ישיבת פוניבז' בבני ברק, והשני נעצר ברחוב בבני-ברק. הוא אינו תלמיד הישיבה.

אתמול (א) מעט לפני השעה 15:00 במקביל לדיון שהתקיים בבית המשפט בנוגע להארכת מעצרם של שני החשודים הראשונים - נעצר חשוד שלישי.

כאמור, מעצרו של החשוד המרכזי הוארך אתמול עד ליום חמישי, מעצרו של החשוד השני הוארך אתמול ביממה, והיום הוא שוחרר בתנאים מגבילים. מעצרו של החשוד השלישי הוארך ביומיים.



נתי גרוסמן הפלס בית משפט תקיפה משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד