כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

היעד בסאטמר: מיליון דולר להצלה מה'בחירות הטמאות'

חוגי סאטמר הקימו 'ועד הסברה' שיפעל לשכנע חרדים להימנע מהצבעה בבחירות - גם לא למפלגות החרדיות • בימים אלה נערך בניו-יורק קמפיין שמטרתו לגייס מיליון דולר לפעילות

הפגנה נגד בחירות. צילום: פלאש90
הפגנה נגד בחירות. צילום: פלאש90

בחירות? ראשי המחנה הקנאי שמתנגד להשתתפות בבחירות, בהם העדה החרדית וכל הקהילות והחצרות הנוטים אחר שיטת סאטמר, לא יושבים בחיבוק ידיים, ועושים מצדם פעילות נגטיבית.

העדה החרדית מתכננת לצאת בקמפיין גדול בימים אלו. אלא שלשם כך דרושים משאבים של מאות אלפי שקלים והעיניים נשואות במקרה כזה לארה"ב, על מנת שחסידי סאטמר המתנגדים הנחרצים לציונות ולבחירות, יפתחו את כיסם ויוזילו מממונם לשם המערכה.

חומרי ההסברה, העצרות וכל הגרורות, ימומנו על ידי וועד ההסברה שהוקם על ידי העדה החרדית.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי המוטו המרכזי שילווה את הקמפיין יהיה שלא להיכנע, כלשונם, ל'טשטוש המוחין' שמתכננות המפלגות החרדיות, המתכננות להציב בראש מסע הבחירות, את נושא גיוס בני הישיבות.

"קדנציה שלמה הם ישבו בממשלה ובכנסת ולא עשו מאומה בנידון. אז איך הם מבקשים את אימון הציבור ב'חוב קדוש' לבחור עבורם מחדש, כשלא הצליחו בנושא בוער זה?" תוקפים ראשי וועד ההסברה.

במוצ"ש הקרובה, יתאספו אלפי חסידי סאטמאר שתחת הנהגת האדמו"ר מסאטמר בבית המדרש הגדול בשכונת ווילאמסבורג, כדי לחגוג את סיום מסכת נדרים, הנלמדת במסגרת חבורת "יסודי התורה" ללימוד יומי. המעמד יתקיים בראשות האדמו"ר שיסיים את המסכת, וגם ישא בו את משא המרכזי, בטרם יצא למנוחה ביום א' פר' שמות.

במעמד זה ישולב הדינר הראשון, למען וועד ההסברה שפעילה בכל מערכות הבחירות בישראל. זהו דינר ראשון בסדרה, מתוך עוד כמה דינרים שאומרים להתקיים במהלך החודש הקרוב.

על פי אחד המארגנים, הם הציבו רף של מיליון דולר, לצורך מימון פעולות ועד ההסברה והם מקווים לגייס את הסכום הגרנדיוזי תוך זמן קצר במסגרת הדינרים האמורים ובעזרת נדיבי העם מקרב חסידי סאטמר שירימו תרומתם בעין יפה לצורך 'המאבק הקדוש'.









סאטמר ויליאמסבורג בחירות מגבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד