כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

הליכוד תקף? ש"ס: "ביבי דורסני"

נתניהו הצטרך לגל הדורשים 'שיוויון בנטל': "המצב בו הנטל לא מתחלק בצורה שווה - לא יימשך" • הבטיח שוב: השיכון יהיה בידי הליכוד • ש"ס: נתניהו זה גזירות וקצוצים

בנימין נתניהו. צילום: פלאש90
בנימין נתניהו. צילום: פלאש90



יו"ר ישראל ביתנו שוב בחקירה: שר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן נחקר אמש (ג') על ידי היחידה הארצית לחקירות הונאה. הוא הגיע להשלמת חקירה, לאחר שנכח בהשקת קמפיין הליכוד-ביתנו בירושלים.

על הבמה, אמר ליברמן את סיסמתו הקבועה: "אני מרגיש גן עדן".

נתניהו אמר בנאומו: "בעוד ארבעה שבועות אזרחי ישראל ילכו לקלפי. הם יצטרכו לבחור בפתק אחד, וכשהם ייכנסו לקלפי, אני מבקש מהם לשאול את עצמם שאלה אחת: מי הם רוצים שיהיה ראש הממשלה שלהם וינהיג את מדינת ישראל בארבע השנים הבאות? מי האיש המתאים ביותר להבטיח את עתיד ילדינו?

"אני רוצה להציע לאזרחי ישראל הצעה: אל תבזבזו את הקול שלכם. תבחרו במי שלדעתכם צריך להנהיג את מדינת ישראל בעת הזאת ואל תגידו 'טוב, ברור כבר מי יהיה ראש הממשלה'.

"בעוד ארבעה שבועות נדע אם אזרחי ישראל הצביעו לישראל חזקה או לישראל חלשה ומפולגת. האם הם יחלישו אותה ויפצלו אותה בין הרבה מפלגות סקטוריאליות או יחזקו את ראשה משמאל. האם האזרחים רוצים ראש ממשלה שיצטרך להקדיש הרבה מזמנו לפוליטיקה קטנה או ראש ממשלה שיוכל להקדיש את כל זמנו ומרצו לחזק את הכלכלה והמדינה".

נתניהו חזר על הבמה על דבריו כי תיק השיכון, בו מחזיק כיום השר אריאל אטיאס מש"ס, יישאר בידי הליכוד-ביתנו.

"כפי שהפחתנו את מחירי הסלולר, נפחית את מחיר הדיור", אמר. "יש לזה תנאי אחד הכרחי - סיכמתי עם ידידי ליברמן שנחזיר את משרד השיכון לידינו, הוא לא יהיה בידיים סקטוריאליות". והוסיף: "המצב שבו נטל השירות והעבודה לא מתחלק בצורה שווה בין האזרחים לא יימשך".

מיד בסיום האירוע, נסע ליברמן משרדי היאחל"ה. הוא נחקר במשך כ-40 דקות בהמשך לחקירתו הקודמת בפרשת השגריר ולבקשת פרקליטות המדינה לבצע השלמות חקירה.

עוד לפני החקירה, ובזמן שהגשת האישום נגד ליברמן בפרשת מינוי השגריר מתמהמהת, נשמעת במערכת המשפטית ביקורת הן נוכח העובדה שחברי ועדת המינויים לא נחקרו, והן בעקבות החשש שהעיסוק המרובה בפרשה הזניחה יחסית, מחפה על הדיון הנדרש בתיק הגדול שבו היה מעורב כביכול ליברמן - אך נסגר מחוסר ראיות.

אמש נודע, כי המשטרה שוקלת לעמת את ליברמן עם סגן שר החוץ והאיש שאותו הדיח מרשימת הליכוד-ביתנו, דני אילון.

במשטרה וגם במשרד המשפטים לא שללו את האפשרות שסבב החקירות לא יביא לשינוי בכתב האישום נגד ליברמן, אלא רק להגדלת התשתית הראייתית בכתב האישום שכבר הוכן.

ש"ס בתגובה: ליכוד חזק פירושו ליכוד דורסני

ומה מגיבים בש"ס? שם עולים להתקפה.

שלישיית הנהגת ש"ס הגיבה לדברי נתניהו אמש עם פתיחת קמפיין הבחירות של הליכוד ביתנו: "לש"ס אכן יש סקטור, לסקטור הזה אין כיפה, אין דת, ואין מין. הסקטור הזה הוא כל אלה שאין להם.

"נתניהו של 2013 רוצה לשוב ולהיות נתניהו של 2003. נתניהו של גזירות וקיצוצים. ליכוד חזק פירושו ליכוד דורסני שלא רואה בעיניים את כל אלה שאין להם. לכל מי שהיה בעבר ספק הרי שמאז החיבור עם ליברמן, הליכוד כבר לא ביתנו - ש"ס היא ביתנו האמיתי.

"רק ש"ס חזקה תוכל לשמור על נתניהו מפגיעה בחלשים ולדאוג שקולם יישמע".

קמפיין הליכוד • צפו:




איווט ל יברמן הליכוד משטרה פרקליטות חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד