י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

האדמו"ר מויז'ניץ הציע להגראי"ל: כנס בחירות מאוחד

האדמו"ר מויז'ניץ הציע לפתוח את מערכת הבחירות בכנס מאוחד, בראשות כל גדולי התורה של 'יהדות התורה' • אנשי ביתו של הגראי"ל שוקלים היכן והאם לקיים את האירוע

הרבי מויז'ניץ עם הגראי"ל. צילום: בחדרי חרדים
הרבי מויז'ניץ עם הגראי"ל. צילום: בחדרי חרדים

בעוד קודקודי מטה ההסברה של יהדות התורה טרם הגיעו להחלטה מיהו הזוכה המאושר בעסקת הפרסום - 'בולטון פוטנציאל' או 'תוצאות אפקטיביות' - נראה כי ראשי המטות החליטו להצביע ברגליים ופשוט... להתחיל לעבוד.

אם עד לפני יממה היו המטות שוממים לגמרי, הרי שטיפין-טיפין מתחילה בהן הפעילות. עדיין לא בקצב של ערב בחירות, אך תזוזה בכיוון הנכון יש.

ברקע עומדת תוכנית לקיים כנס גדול, אליו יגיעו כל גדולי ישראל של יהדות התורה, מכל החוגים.

נושא הכנס נידון בפגישה שנערכה ביום ראשון בין האדמו"ר מויז'ניץ להגראי"ל שטינמן, בביתו של הגראי"ל. האדמו"ר הציע את הרעיון, בנימוק שכינוס כזה יכול להלהיב את השטח. הגראי"ל הסכים עמו, אך תהה האם יש אולם גדול מספיק בו יוכל להתקיים כנס כזה.

אמש (ג), בשמחת הרב ישראל פרידמן, מעורכי 'יתד נאמן', פגש ח"כ מנחם אליעזר מוזס את אחד מנאמני ביתו של הגראי"ל ושאל אותו: "מה קורה עם הכנס שהרב'ה דיבר עליו עם הרב שטיינמן?". ואכן, הנושא נבחן ברצינות. יחד עם זאת, יתכן ולא ייערך כנס אחד מרכזי, אלא כמה כנסים איזוריים ברחבי הארץ.

אין ספק שכנס שכזה יהווה יריית פתיחה מרשימה לקמפיין הבחירות של יהדות התורה, אומרים המתכננים.

אז מי אמר שחייבים משרד פרסום כדי לנהל מערכת בחירות? בימים הקרובים, מאוד יתכן, שהמציאות בשטח תוכיח שאפשר להסתדר מצוין גם בלי.
הגראי''ל שטינמן האדמו''ר מוי'זניץ כנס יהדות התורה בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד