ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

הפתעה לא נעימה לש"ס: משרדי הפנים והשיכון הובטחו לליברמן

שרי ש"ס המומים • מתברר כי הדיבורים על סילוק ש"ס ממשרדי הפנים והשיכון אינם רק ספינים וכוונות • 'ישראל ביתנו' חושפת בעתונות הרוסית את פרטי ההסכם של עם תנועת 'הליכוד' • לפי הסיכום, משרדי הפנים והשיכון כבר הובטחו לאביגדור ליברמן • תגובת ש"ס: "אנו לא בכיס של אף אחד"

ליברמן ונתניהו. צילום: פלאש90
ליברמן ונתניהו. צילום: פלאש90

מתברר שכוונות הליכוד לקחת את משרדי הפנים והשיכון מש"ס, הינם כבר הלכה למעשה חלק מהסכם שך בנימין נתניהו עם איווט ליברמן.

כך עולה ממודעות שפירסמה ישראל ביתינו אמש (ה), במדיה הרוסית.

במודעה רשמית שפורסמה באתרי חדשות ברוסית, מפרטת ישראל ביתנו את פרטי השותפות בין המפלגה בראשות אביגדור ליברמן ומפלגת השלטון בראשות נתניהו.

במודעה, המופיעה גם באתר הרשמי של הליכוד-ביתנו ברוסית, נכתב כי "אחרי הבחירות ישראל ביתנו תיקח את משרד השיכון ואת משרד הפנים ותפתור את בעיית הדיור".

"כחלק מהשינוי הזה", נכתב עוד, "הממשלה תעביר את הרפורמות הנחוצות מבלי להתייחס לאינטרסנטים". כך גם מגלה המודעה, כי ליברמן יחזיק לאחר הבחירות בתיק מפתח בממשלה.

ואכן יושב ראש ישראל ביתנו לפני שבועיים הודיע לפני שבועיים כי ידרוש בעבור ישראל ביתנו את תיקי הפנים והשיכון. כעת מתברר כי מדובר כבר בסיכומים.

גם נתניהו בעת השקת הקמפיין הודיע כי, "יש דבר נוסף שעדיין לא פתרנו אותו. כפי שפתרנו והפחתנו את מחירי הסלולרי, ככה נפחית את מחירי הדיור. יש לזה תנאי אחד הכרחי: צריך לקצץ בביורוקרטיה. סיכמתי עם ידידי אביגדור ליברמן שנחזיר את משרד השיכון ומינהל מקרקעי ישראל לידי הליכוד-ביתנו. זה לא יהיה בידיים סקטוריאליות. זה צריך לשרת את כל אזרחי ישראל. ככל שרשימת הליכוד-ביתנו תהיה גדולה יותר ותלויה פחות במפלגות סקטוריאליות, כך נוכל להביא הישגים גדולים יותר לכל אזרחי ישראל".

כך גם כהמשך לדברים פורסם בתקשורת שלעת ליברמן בממשלה הבאה אטיאס יכהן כשר התיירות, ואלי ישי יהיה שר התשתיות. אריה דרעי לא צריך לכהן כשר.

לש"ס כך נראה לא היה מושג שהדברים כבר סוכמו.

אחד מבכירי ש"ס אמר ל'בחדרי חרדים' בתגובה לידיעה כי, "אנו מצרים על הידיעה. אך אנחנו לא בכיס של אף אחד".
איווט ליברמן רוסים ש''ס שיכון דיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד