ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

השד העדתי יוצא? דרעי: "הליכוד - רוסים ולבנים. משפילים ספרדים"

המאבק על משרדי הפנים והשיכון מתחמם: אריה דרעי הולם בידידו אביגדור ליברמן • "ישראל ביתנו ביצעה השתלטות עויינת על הליכוד" • "ממפלגת העם הפכה 'הליכוד ביתנו' למפלגה יהירה וזחוחה המייצגת רוסים ולבנים בלבד" • "הם השפילו את כחלון וכעת רוצים להשפיל את שאר הספרדים"

אריה דרעי. צילום:  יעקב כהן
אריה דרעי. צילום: יעקב כהן



המאבק על משרדי הפנים והשיכון מתחמם, וסבב המהלומות בין ש"ס להליכוד ביתנו עולה מדרגה, כאשר הפעם: אריה דרעי יוצא למתקפה ולא מהסס להוציא מהבקבוק את השד העדתי.

לאחר שהבוקר קמו שרי ש"ס וגילו לתדהמתם כי תיקי השיכון והפנים נלקחו מהם כבר מזמן, עוד בהסכם של נתניהו עם ליברמן על איחוד הליכוד עם ישראל ביתנו, ולאחר שהשר אריאל אטיאס למד מהתקשורת כי ליברמן מייעד לו - תוך הפגנת זילזול - את תיק התיירות, ואלי ישי את תיק התשתיות, התעורר הזעם בש"ס, ואריה דרעי, זה שבכלל לא אמור לכהן בשום תפקיד עתידי, לפי ליברמן - הנפיק הודעה זועמת.

"היום התגלה מי בעל הבית האמיתי בליכוד-ביתנו", שיחרר הדובר של אריאל אטיאס הודעה בשמו דרעי, "מפלגת ישראל ביתנו ביצעה השתלטות עויינת על הליכוד. ממפלגת העם הפכה הליכוד ביתנו למפלגה יהירה וזחוחה המייצגת רוסים ולבנים בלבד.

"הם השפילו את כחלון וכעת הם רוצים להשפיל את שאר הספרדים. שובו הביתה. הליכוד כבר לא ביתכם. ש"ס היא ביתכם הטבעי והאמיתי. רק ש"ס חזקה תשמור על הספרדים בממשלת נתניהו הבאה".

הפתעה לא נעימה לש"ס: משרדי הפנים והשיכון הובטחו לליברמן

במודעה רשמית שפורסמה באתרי חדשות ברוסית, נכתב: "אחרי הבחירות, ישראל ביתנו תיקח את משרד השיכון ואת משרד הפנים ותפתור את בעיית הדיור.

"כחלק מהשינוי הזה", נכתב עוד, "הממשלה תעביר את הרפורמות הנחוצות מבלי להתייחס לאינטרסנטים". כך גם מגלה המודעה, כי ליברמן יחזיק לאחר הבחירות בתיק מפתח בממשלה.

יושב ראש ישראל ביתנו הודיע לפני שבועיים כי ידרוש בעבור ישראל ביתנו את תיקי הפנים והשיכון. כעת מתברר כי מדובר כבר בסיכומים מוקדמים.

גם נתניהו, בעת השקת הקמפיין של הליכוד ביתנו ביום שני בבניני האומה בירושלים, הודיע: "יש דבר נוסף שעדיין לא פתרנו אותו. כפי שפתרנו והפחתנו את מחירי הסלולרי, ככה נפחית את מחירי הדיור. יש לזה תנאי אחד הכרחי: צריך לקצץ בביורוקרטיה. סיכמתי עם ידידי אביגדור ליברמן שנחזיר את משרד השיכון ומינהל מקרקעי ישראל לידי הליכוד-ביתנו. זה לא יהיה בידיים סקטוריאליות. זה צריך לשרת את כל אזרחי ישראל. ככל שרשימת הליכוד-ביתנו תהיה גדולה יותר ותלויה פחות במפלגות סקטוריאליות, כך נוכל להביא הישגים גדולים יותר לכל אזרחי ישראל".
אריה דרעי ש''ס ליברמן הליכוד ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד