ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

ש"ס מפיצה סרטון: "ליברמן ברוסית זה מדינה לא יהודית"

אחרי ההשפלה שספגה מאביגדור ליברמן, ש"ס ממשיכה להלום בליכוד-ביתנו • מפיצה ברשת האינטרנט סרטון שכותרתו: "ליברמן ברוסית זה מדינה לא יהודית" • צפו

צילום ארכיון: פלאש90
צילום ארכיון: פלאש90



ההצהרות הזחוחות והמזלזלות של אביגדור ליברמן בתקשורת על השרים אלי ישי ואריאל אטיאס מש"ס, גרמו להורדת הכפפות במטה הבחירות של התנועה להחזרת העטרה ליושנה בהר חוצבים.

אחרי שאריה דרעי שלף את השד העדתי מהבקבוק ותקף בבוטות ("הליכוד ביתנו יהירה וזחוחה המייצגת רוסים ולבנים בלבד שרוצים להשפיל את הספרדים"), מפרסמת ש"ס סרטון שיופץ באינטרנט, תחת הכותרת: "ליברמן ברוסית זה מדינה לא יהודית".

הסרטון מציג את הניגוד שבין הצהרותיו של אביגדור ליברמן בתקשורת הכללית לבין הצהרותיו באותם נושאים בתקשורת הרוסית - עם התמקדות בסוגיות דת ומדינה.

עוד בנושא:
השד העדתי יוצא? דרעי: "הליכוד - רוסים ולבנים. משפילים ספרדים"
הפתעה לא נעימה לש"ס: משרדי הפנים והשיכון הובטחו לליברמן

המסרים של הסרטון הם שהצהרותיו של ליברמן וההתיישרות של נתניהו עמן מוכיחות מי בעל הבית האמיתי של הליכוד ביתנו. "הליכוד כבר לא ביתם של מי שדואגים למסורת ולעתידה היהודי של מדינת ישראל", אומרים בש"ס. "שכן, במתכונתו הנוכחית - באם יינתן לו הכח הנדרש - הוא עתיד להוביל את יוזמותיו של 'ליברמן ברוסית'".

ש"ס ממשיכה בכך בקו הראשי של הקמפיין שלה, שבמרכזו הקריאה לחזק את התנועה בכדי שתשמור על הממשלה העתידית שלא תפגע במסורת ושלא תפגע בחלשים.
בחירות קמפיין ש''ס הליכוד ביתנו אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד