ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

'הפראיירים': פתאום חלוקת קמעות חשובה מלימוד תורה?

בועז נול, מנהיג 'הפראיירים': "קריאת הרב עובדיה יוסף לתלמידי הישיבות לעזוב לימוד התורה ולסייע לקמפיין ש"ס - היא שערוריה" • "קמפיין דוחה תורה - שירות בצה"ל לא?"

קמפיין ש"ס. צילום: יעקב נחומי
קמפיין ש"ס. צילום: יעקב נחומי



בועז נול, מנהיג 'מאבק הפראיירים' ומועמד במפלגת 'התנועה של ציפי לבני, הגיב על דברי הגר"ע יוסף בשיעורו השבועי, בסופו קרא לאברכים לסגור את הגמרות ולפעול למען הצלחת המפלגות החרדיות בבחירות: "על פי הרב עובדיה יוסף, קמפיין ש"ס דוחה לימוד תורה - שירות בצה"ל לא. קריאתו של הרב עובדיה יוסף לתלמידי הישיבות לעזוב את לימוד התורה ולסייע לקמפיין ש"ס - היא שערוריה.

"הרי תמיד הם מתגאים שלימוד התורה דוחה הכל, כולל השירות בצה"ל, אבל פתאום חלוקת קמעות במסגרת קמפיין עדתי הפכה לחשובה יותר".

אמש, בשיעורו השבועי במוצ"ש אמר נשיא מועצת החכמים של ש"ס: "אני פונה גם לאברכים הלומדים בישיבות, ללא הבדל אשכנזים וספרדים, עת לעשות לה הפרו תורתך. ויקומו מלימוד התורה שלהם, כמו שכתוב שחולה שיש בו סכנה מחללין עליו את השבת - שמוטב ויחללו שבת אחת כדי שישמור שבתות הרבה. עכשיו לא עת להחריש, לא לשבת ללמוד. ילכו מחיל אל חיל ומבית לבית וישפיעו עליהם לתמוך במחזיקי התורה, כדי שבעזרת ה' יהיה לנו הרבה מנדטים, והבא ליטהר מסייעין לו".

הגר"ע יוסף סיים את שיעורו בדברים על גזירת הגיוס העומדת נגד בחורי הישיבות, ועל כך שש"ס חזקה תציב תנאים לכניסה לממשלה. "ככל שיהיו יותר מנדטים לש"ס" - אמר נשיא מועצת החכמים - "כך לא תוכל לקום ממשלה ללא ש"ס".
בועז נול הפראיירים הגר''ע יוסף ש''ס בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד