י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הנער דניאל מזרחי הקים ארגון לבעלי מוגבלויות

בעקבות כתבת 'בחדרי חרדים': הנער דניאל מזרחי מלוד, ששטח את סיפורו המרגש בראיון חג, הקים ארגון לסיוע לבעלי מוגבלויות בשם 'עולם שכולו אמונה'

דניאל מזרחי עם דב הלר
דניאל מזרחי עם דב הלר

הנער דניאל מזרחי משיכון חב"ד בלוד, מוכר היטב לגולשי 'בחדרי חרדים'. הכתבה שפורסמה עליו כאן במגזין סוכות ריגשה רבים, והביאה לגל של אנשים טובים שהעניקו לו כלים רבים להתמודדותו עם מצבו.

מעשים אלו דרבנו את דניאל להקים בימים אלו ארגון מיוחד המיועד לבעלי מוגבלויות גופניות, בעלי רמה שכלית נורמטיבית, בשם "עולם שכולו אמונה". באמצעות המוט המיוחד המחובר לראשו כתב דניאל מכתב מרגש לגולשי 'בחדרי חרדים':

"שלום רב ידידי, קוראי 'בחדרי חרדים':

"ב"ה בעזרת תמיכתם החמה של אנשים טובים ובדרבונם של אנשים רבים מאוד, עלה בידי להקים בס"ד בימים אלו ארגון המורכב מאנשים בעלי מוגבלויות ברמה שכלית נורמטיבית. לארגון קוראים "עולם שכולו אמונה".

"כשלב ראשון אנו מתכוננים להכין רשימת תפוצה להפצת מאמר שבועי הנשלח במייל או בכמה משפטים ב-SMS שקשור לחיזוק האמונה, המבוסס על פרשת השבוע, כשבכתיבת המאמרים משתתפים כל חברי הקבוצה.

"מטרתנו היא להגיע למצב של גיבוש קבוצתי המעוגן במאמר שבועי שיפורסם בין כל חברי הקבוצה, כשכל אחד נותן את תגובתו במהלך השבוע שלאחריו. המאמרים נכתבים כמאמרי אמונה השקפה ובטחון, על בסיס פרשת השבוע".

הכתבה ב'בחדרי חרדים':
דניאל מזרחי - ה'זמר המשותק', מדבר • ראיון מרגש

דניאל ממשיך וכותב: "בשלב השני והמתקדם אנו רוצים לארגן ערבי מפגש מדי חודש לגיבוש וחיזוק הקבוצה ומשתתפיה. ערבי החיזוק יכללו הרצאות וכן שירה בהשתתפות זמרים.

"מכיוון שכל הפרויקט נמצא ממש בשלבי הקמה, אנו מבקשים מכל מי שיש לו רעיונות הצעות וכל מה שרק יכול להועיל, שיצור איתנו קשר ותבוא עליו ברכה.

"כמו כן אנו מבקשים מכל מי שרואה את המכתב הזה ויודע על בעל מוגבלות שהדבר יכול לעניין אותו, שיעביר לו את הפרטים שלנו ואנו ניצור איתו קשר וכולנו נשמח.

"ערב החיזוק הראשון, שמטרתו להביא לגיבוש וחיזוק בעלי מוגבלויות באמצעות התחזקות משותפת, יתקיים אי"ה בי"ג שבט, באולמי 'באר מרים' בבני ברק, עם הזמר ישי לפידות והתזמורת של משה לאופר והמנחה מנחם טוקר ועוד..

"בערב יינתן פירוט על אפיוני ודרכי הפעילות השבועיים והחודשיים בין חברי הפרויקט".

לפרטים ניתן לפנות אל: אליהו 050-7601676
, [email protected]
או לדניאל מזרחי 054-2152890

קישורים:
אתר הארגון
דניאל מזרחי כתבה בחדרי חרדים ארגון חסד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד