י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אחמד טיבי הוברח מאוניברסיטת בר-אילן

חבר הכנסת אחמד טיבי, הופיע בפאנל בחירות באוניברסיטת בר-אילן• עם סיום האירוע ניסתה צעירה דתית לירוק עליו ויצרה מהומה במקום • טיבי הוברח מדלת צדדית

אחמד טיבי. צילום: פלאש90
אחמד טיבי. צילום: פלאש90

צעירה דתית ניסתה לירוק הערב (א') על חבר הכנסת אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל), ויצרה סערה.

טיבי השתתף הערב בפאנל באוניברסיטת בר-אילן, הפאנל כלל עימות בין ח"כ אחמד טיבי לבין ח"כ אריה אלדד (עוצמה לישראל), בהנחיית דובר האוניברסיטה, חיים זיסוביץ'.

כאשר טיבי ירד מהבמה, צעירה דתייה בת 17 התקרבה אליו וירקה לעברו. היא לא הצליחה לפגוע והמאבטחים של האוניברסיטה התנפלו עליה, עד שבא שוטר ולקח את פרטיה.

ח"כ אחמד טיבי הגיב לתקרית ואמר כי "לא אחשוש ולא אירתע ואבוא לכל מקום, גם אם יהיו בו כהניסטים וגזענים ימנים. אשמיע את דבריי ואת דברי הציבור הערבי בראש מורם".

מאוניברסיטת בר-אילן נמסר בתגובה: "אנחנו מגנים בכל לשון את ההתנהגות הזו ומתנצלים בפני ח"כ טיבי על האירוע. מדובר בהתנהגות פרועה של צעירה שאיננה סטודנטית, שכנראה באה למקום כדי לבצע את המעשה".

ח"כ איתן כבל (העבודה) אמר בתגובה לאירוע כי "קיים קשר ישיר והדוק בין החקיקה האנטי-דמוקרטית של ממשלת נתניהו-ליברמן, קריצת העין של הממשלה לפורעי המאחזים הבלתי חוקיים והאלימות שהופגנה היום כלפי ח"כ אחמד טיבי. מי שמתנהג כך כלפי מיעוטים בתוך מדינתו מעיד על חולשתו גדולה ולא על חוזק וביטחון עצמי. מי שהיה שותף לאלימות שהופגנה כנגד ח"כ טיבי באוניברסיטת בר-אילן כנראה אינו מכיר את ההיסטוריה של העם היהודי שסבל אינספור שנים מעצם היותו מיעוט בכל מקום בו היה. למראות כאלה אין מקום במדינת ישראל".
אחמד טיבי בר-אילן אלימות ערבים כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד