כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

שני בני דודים מאופקים סחטו חרדים שבילו במועדונים

כתב אישום נגד שני בני דודים שסחטו באיומים חרדים שבילו במועדונים בתל-אביב • איימו: אם לא תשלמו נספר למשפחות שלכם ולמוסדות החינוך בהם לומדים הילדים

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

פרקליטות מחוז דרום, באמצעות עו"ד ערן צברי, הגישה אתמול בית המשפט המחוזי בבאר-שבע כתב אישום נגד שני בני דודים - אהוד בן מכלוף בנסטי ויונתן אלרואי - תושבי אופקים, שסחטו באיומים חרדים שבילו במועדונים בתל-אביב.

על פי כתב האישום, במהלך החודשים נובמבר-דצמבר 2012, קשרו הנאשמים קשר לסחוט באיומים אנשים דתיים וחרדים אשר בילו במועדונים בתל-אביב, איימו עליהם, כאשר בתמורה לתשלום כספי שיקבלו, ימנעו מלספר אודות מעשיהם לבני משפחותיהם - הכל כחלק מרצונם של הנאשמים להפיק רווח כלכלי רב בזמן קצר ביותר.

באחד המקרים, התקשר יונתן אלרועי לנ', חרדי שנהג לבלות במועדונים בתל-אביב, ואמר לו כי הוא בעל משרד חקירות, אשר ערך מעקב אחריו במשך חצי שנה ואסף צילומי וידאו וחומרים המלמדים כי נ' בילה במועדונים. בהמשך לכך דרש יונתן מנ' סך של 200 אלף דולר - אחרת יעביר את החומרים שאסף עליו למשפחתה של אשתו ולמוסדות החינוך בהם לומדים ילדיו של נ'.

בהמשך היום דרש ממנו רק סכום של 20,000 דולר, אחרת יממש את איומו. בעקבות כך, פנה נ' למשטרת חברון, והגיש תלונה על מעשה הסחיטה. לאחר מכן התקשר נ' ליונתן, אשר הודיע לו ששלח נהג מונית לאסוף את הכסף מנקודת מפגש סמוך לביתר עלית.

לנקודת המפגש הגיעו בלשי משטרת חברון, אשר עיכבו את הנהג ותיחקרו אותו. משם נסעו הבלשים במונית לצומת קסטינה, על מנת להפגש עם יונתן. אחד הבלשים החליף את נהג המונית, מעט לפני המפגש. יונתן והבלש שישב במושב הנהג שבמונית שוחחו ביניהם, עד שבשלב מסוים פתח יונתן בריצה, והחל להימלט מהמקום לעבר השדות החקלאיים הסמוכים לצומת.

בלשי מרחב חברון פתחו בריצה אחרי יונתן, תוך שהם צועקים לעברו: "עצור משטרה", עד שהשיגו אותו ועצרו אותו.

במקרה אחר סחטו הנאשמים מחרדי אחר - ח', סכום של כ-64,000 ש"ח, תוך כדי שהם מאיימים עליו בכתב ובעל פה, בפגיעה בשמו הטוב.

כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות של סחיטה באיומים וקשירת קשר לביצוע פשע.
משטרה כתב אישום חרדים מועדונים בלשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד