ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

הקמפיין שחולל סערה: הבית היהודי - הגטו היהודי

קמפיין מחולל סערה עלה באתר 'ליכודניק' בו מתואר נפתלי בנט כמי שרוצה להשיב את חובשי הכיפות הסרוגות לגטו • הליכוד: מביעים שאט נפש, וקוראים למשטרה לבדוק מי המפרסם

קמפיין השואה נגד בנט
קמפיין השואה נגד בנט

אתר 'ליכודניק' העלה היום (ג) קמפיין נגד הבית היהודי - המעורר סערה. בקמפיין מופיעה תמונה של יו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט, כשהוא עומד מאחורי גדר - ומעליו הכיתוב: "הגטו היהודי בראשות נפתלי בנט". סמל המפלגה, הכולל מגן דוד בצבע כחול, נהפך לצהוב, כחיקוי של הטלאי הצהוב אותו נאלצו לענוד היהודים בתקופת השואה.

מתחת לתמונה הוסיפו מפיקי הקמפיין כמה מילים, על מנת להסביר את ההקשר בין הבית היהודי ונפתלי בנט לשואה: "60 שנה לקח לכיפות הסרוגות לפרוץ את הגטו הסקטוריאלי שכלא אותם בתוך המפד"ל. 60 שנה עד שהצלחנו סוף סוף להתערות בציבור הישראלי ולהיחלץ מהגטו המבודד שמנהיגי העבר כלאו אותנו בתוכו", נכתב ליד התמונה.

"עכשיו נפתלי בנט רוצה להחזיר אותנו למפד"ל הישנה. 'למפלגה של הדתיים'. מצטערים נפתלי, אבל אנחנו מעדיפים להיות חלק מהציבור הישראלי ולא להתבדל. כיפות סרוגות משפיעות מבפנים, בליכוד יש יותר חברי כנסת דתיים ומסורתיים מאשר בבית היהודי!"

נפתלי בנט הגיב למודעה בדף הפייסבוק שלו: "אחיי בליכוד, מה קרה לכם? אין לי מילים".

מפלגת הבית היהודי הגישה תלונה במשטרה, על מנת שזו תחקור את הפרסום המזעזע.

ממטה ההסברה של מפלגת הליכוד-ביתנו נמסר בתגובה: "אנו מגנים ומביעים שאט נפש מהפרסום המזעזע המופיע באתר 'ליכודניק', וקוראים לנפתלי בנט להגיש תלונה על הסתה במשטרה, כדי שניתן יהיה לברר מי עומד מאחורי הפרסום, לתנועת הליכוד אין כל קשר לאתר 'ליכודניק' וכל המתפרסם שם הוא על אחריותם בלבד".

סגן יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, ח"כ אופיר אקוניס, פנה במהלך ראיון בגלי צה"ל לשופט אליקים רובינשטיין וביקש ממנו להורות על הסרה מידית של המודעה.

מאוחר יותר התברר כי מי שעמד מאחורי הפרסום הוא משה איפרגן, מועמד הממוקם במקום ה-96 והלא ממש ריאלי ברשימת הליכוד, בעקבות הפרסום הודיעה תנועת הליכוד כי איפרגן יאבד את מקומו ברשימת הסיעה.
ליכודניק נפתלי בנט הבית היהודי שואה אופיר אקוניס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד