כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

"טיפול בנוער חרדי נושר - משימה לאומית"

צמרת משרד החינוך ביקרה בישיבת 'אור אבנר' בכפר הנוער סיטרין • מנכ"לית המשרד: "המשאבים שמוקצים כיום למסגרות לטיפול בנוער נושר אינם מספיקים" • תמונות

"טיפול בנוער חרדי נושר - משימה לאומית"

צמרת משרד החינוך, בראשות מנכ"לית המשרד דלית שטאובר, ביקרו אתמול (ג) בישיבת 'אור אבנר' בכפר הנוער סיטרין, על מנת לעמוד מקרוב על העבודה החינוכית עם בני הנוער בישיבה הטכנולוגית - הפועלת בין יתר הפעילות החינוכית במקום.

המנכ"לית ביקרה בכיתות הלימוד ובכיתות החוגים, שוחחה עם תלמידים רבים, וציינה בסיפוק את שביעות רצונה מהתוצאות אליהם מגיעים התלמידים. לדבריה, היא בטוחה שההשקעה הרבה שניכרת בלימודי הקודש ובלימודים המקצועיים - יובילו את התלמידים להיות גאוות המשפחות שלהם והחברה כולה.

שטאובר ציינה עוד שמספר הכיתות הטכנולוגיות החרדיות בכל הארץ שעומד על 47 הינו פחות מפרומיל מכלל הכיתות בישראל, אולם היא בחרה לנהל את הפרוייקט הזה באופן אישי, מכיוון שהיא רואה בשילוב נוער חרדי בסיכון - משימה לאומית ממדרגה ראשונה, ויש לאפשר לתלמידים אלו את כל הכלים שהם זקוקים להם על מנת להצליח בחיים.

המנכל"ית הודתה בחום לצוות החינוכי בכפר סיטרין, וציינה שניכרת בהם תחושת השליחות ומסירות הנפש למען התלמידים, ואהבתם העצומה לתלמידים שכבר מניבה פירות לאורך השנים ומוציאה תלמידים איכותיים שמשתלבים בחברה בהצלחה, והנם מקור לגאווה.

מנכ"לית משרד החינוך טענה שהמשאבים הרבים שמוקצים כיום למסגרות לטיפול בנוער נושר אינם מספיקים, וקראה ערב הבחירות, להציף בפני קובעי המדיניות את הצרכים, על מנת שיתנו את המשאבים הנצרכים כדי לתת מענה לתלמידים אלו.

























































סיטרין חינוך כיתות נוער טכנולוגי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד