י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

איך נלחמים נגד בנט? מכפישים רבנים

הליכוד לא לומד לקח? ב'פייסבוק' עלה אתמול קמפיין אנונימי המסית ומכפיש רבנים - כחלק מהמלחמה בנפתלי בנט • הבית היהודי: "שיא חדש של שנאת דתיים"

הרב דב ליאור. צילום: פלאש90
הרב דב ליאור. צילום: פלאש90

הליכוד לא לומד לקח? ב'פייסבוק' עלה אתמול קמפיין אנונימי, שעלותו מוערכת באלפי שקלים, המנסה להכפיש את שמם של הרבנים זלמן מלמד, דב ליאור ואלי בן דהאן - כחלק מהמלחמה במפלגת 'הבית היהודי'.

הקמפיין, מכיל הסתה מזעזעת כלפי רבנים. בקמפיין נראים יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט ורבנים שונים ש"עומדים מאחוריו" עם הכיתובים הבאים: "הרב דב ליאור שחושב שברוך גולדשטיין קדוש יותר מכל קדושי השואה, עומד מאחורי הרשימה של בנט".

במודעה אחרת, המיועדת לנשים, מוכפש הרב אלי בן דהאן, מועמד מפלגת הבית היהודי: "כשאת מצביעה בנט את מצביעה לרב בן דהאן, המואשם באפליית נשים".

עוד כותרות בקמפיין: "כמחצית מחברי הרשימה של בנט נבחרו על ידי רבני רשימת 'תקומה' הקיצוניים", "הרב זלמן מלמד המטיף לסרוב פקודה עומד מאחורי הרשימה של בנט".

גורמים בבית היהודי אמרו: "הקמפיין הזה שובר שיא חדש של שנאת דתיים. אנשי הליכוד שהפיצו מודעות שואה אתמול, שוברים שיאים של עצמו. ראש הממשלה חייב להתערב ולמנוע הסתה חמורה נגד הרבנים, לפני שיהיה מאוחר מדי"

תגובת הליכוד טרם התקבלה.
בחירות הבית היהודי קמפיין פייסבוק הרב דב ליאור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד