כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

הקמפוס החרדי מציע: להפוך לימודים לפרנסה

הקמפוס החרדי, מבית האוניברסיטה העברית, מזמין אתכם לרכוש מקצוע יישומי לפרנסה, לרכוש כלים מעשיים המותאמים לדרישות שוק התעסוקה, לשפר ולהעצים מיומנויות אישיות ומקצועיות ולהתנסות בתחום הלימודים באמצעות סימולציות ועבודה מעשית

הקמפוס החרדי מציע: להפוך לימודים לפרנסה



אם גם אתה חולם לרכוש לעצמך מקצוע ממנו תוכל להתפרנס בכבוד, אם גם אתה מבקש להעצים את המיומנויות האישיות והמקצועיות שלך במקום עבודתך ולהתקדם לפרנסה טובה יותר - הקמפוס החרדי עונה בדיוק על צרכים אלה.

מסלולי הלימוד שמציע הקמפוס החרדי מבוססים על:

• פרקטיקה -תכניות לימודים המשלבות בין הקניית ידע מקצועי לבין הפרקטיקה של התחום הנלמד תוך מתן דגש על סימולציות, תרגול והתנסות מעשית.

• מיומנויות אישיות ומקצועיות - תכניות הלימודים כוללות דגש על שיפור והעצמת מיומנויות אישיות ורכישת מיומנויות עבודה מקצועיות, הנדרשות לתחום הנלמד.

• מרצים מובילי ידע ומובילי הדרכה - סגל מרצים מוביל של מומחי ידע בעלי ניסיון מקצועי עשיר בתחום הנלמד לצד היותם גם בעלי ניסיון רב בהדרכה לאוכלוסייה החרדית.

הלימודים ייערכו במתחמים נפרדים לגברים ולנשים, תכני הלימודים הותאמו לערכים המקובלים בציבור החרדי והלימודים יתקיימו תוך פיקוח הדוק על הכללים הנהוגים. כל משתתף יקבל ליווי אישי מקצועי לאורך לימודיו. הקמפוס החרדי שומר על סטנדרטים אקדמיים גבוהים, תוך הקפדה והצבת אתגרים גבוהים ללומדים ופריצת דרך לאופקים חדשים. מורי הקמפוס כוללים את מיטב המרצים וכן מומחים בעלי ידע וניסיון רב בתחומם.


מנהל הקמפוס החרדי, מר מנחם בומבך, מספר: "סוף סוף זה הגיע, מגוון קורסים מקצועיים שנועדו להעשיר את הלומד ולהכשיר אותו לצרכי עבודה, פתוחים כעת לציבור החרדי, בקמפוס נפרד ובאווירה מותאמת לרוח הציבור, הקורסים מועברים ע"י מרצים מהשורה הראשונה, בעלי שנות וותק וניסיון לא רק בהיבט המקצועי אלא גם בהיבט המעשי שבו הלומד נפגש עם תיאוריה ומעשה. הלומד מתנסה הלכה למעשה בתחום התמקצעותו כך כשיפנה לשוק העבודה יוכל להוכיח את כישוריו ואת ידיעותיו על הצד הטוב ביותר. במסגרת לימודי המשך במכון מגיד השתתפו מאות רבות של אקדמאים ואנשי ציבור שבאו להעשיר את עולמם המקצועי, והביעו שביעות רצון מהליך הלמידה".

מר חגי מיצמכר, מנהל מקצועי בקמפוס החרדי, מוסיף: "הקמפוס החרדי מציע פתרון שהוא מקצוע יישומי, כלומר המיקוד של הקורסים יהיה יותר על הפן הפרקטי המקצועי מאשר הפן התיאורטי. בקורסים ישולבו מרצים מהתעשייה של כל תחום החל באנשי כלכלה ושוק ההון לקורס ניהול סיכונים פיננסיים וכלה במרצים מובילי ידע בתחומי הגישור והאימון, בקמפוס החרדי הדגש הוא על יחס אישי לכל אחד ואפשרות למתן מענה לבעיות שעומדות בפני המעוניין בלימודים. הצוות שמלווה את התלמידים הינו צוות שמבין ומתחשב בצרכי הציבור החרדי וקשוב לכל דבר ועניין על מנת שהלומד יצא בתחושה הטובה ביותר, כמו כן הלימודים יהיו בשעות נוחות על מנת לאפשר ללומדים להמשיך את סדר יומם גם בתקופת הלימודים מבלי לפגוע בלימודים או בשגרת היום יום. ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו".

הקמפוס החרדי מציע לבחירתך מגוון מסלולי לימוד:

• תקשורת פלוס+

למעוניינים להשתלב בעבודה ברשתות תקשורת, במשרדי יחסי ציבור, דוברות וייעוץ אסטרטגי ובתפקידי דוברות במשרדי ממשלה, חברות פרטיות ותאגידים. תכנית לימודים חדשנית ועדכנית בהתאם לתמורות בזירה התקשורתית בארץ ובעולם . התכנית מבוססת על פיתוח חשיבה יצירתית ורב תחומית לצד התנסות מקצועית מעשית בגופי תקשורת מובילים. תכנית הלימודים מבוססת על נושאי לימוד נבחרים עם דגש על הפרקטיקה של עולם העיתונאות, הניו מדיה, הדוברות, ההסברה והאסטרטגיה התקשורתית.

• ניהול סיכונים פיננסיים

למעוניינים להשתלב בעבודה בשוק ההון, בגופים פיננסיים, בחברות עסקיות ובתאגידים המשתתפים יכירו מושגים בשוק ההון, ביטוח וחיסכון כמו גם בכלכלה, חשבונאות, מימון וביטוח. המשתתפים ילמדו כללים בפיזור סיכונים כלכליים והשקעה ברמות סיכון שונות יתנסו בבניית תיק השקעות.

• פיתוח בסביבת אנדרואיד ובסביבת מיקרוסופט

למעוניינים להשתלב בעבודה בבתי תוכנה, בחברות הייטק ובארגונים עסקיים. הקורסים בתחום זה נועדו להכשיר מפתחי תוכנה מקצועיים ולהקנות ידע נרחב וכלים מעשיים לפיתוח בסביבת אנדרואיד או בסביבת מיקרוסופט. לחסרי רקע קודם תינתן מכינה מקיפה.

• גישור

למעוניינים להשתלב בעבודה כמגשרים מקצועיים בארגונים ובקהילה או לשלב את כלי הגישור במסגרת עיסוקיהם האחרים. הקורס נועד להכשיר את המשתתפים כצד שלישי המסייע לפתרון מחלוקות באמצעות הגישור. המשתתפים ירכשו מיומנויות וקבלת כלי עבודה ישימים ומקצועיים לניהול קונפליקטים והבנה והפנמה של הגישור ככלי וכדרך חיים.

• אימון

למעוניינים להשתלב בעבודה כמאמנים מוסמכים בארגונים ובקהילה או לשלב את כלי האימון במסגרת עיסוקיהם האחרים קורס זה נועד להקנות את "ארגז הכלים" הבסיסי של האימון האישי וחשיבה אימונית ולהביא את בוגרי הקורס ליכולת לבצע תהליך אימון שלם ברמה מקצועית נדרשת.
הקורס כולל עבודת פרקטיקום מעשית ומשלב חוויית למידה התנסותית ומעשירה.


להרשמה ולפרטים נוספים לחצו כאן
הקמפוס החרדי מכון מגיד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד