כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

שרשרת גנובה הושבה לניצולת השואה

גנבים פרצו לביתה של ניצולת שואה המתגוררת בערד, וגנבו שרשרת שקיבלה מבעלה לפני כ-50 שנה • צוות מיוחד של משטרת ערד איתר את הגנב, והשיב את הרכוש לבעליו

שרשרת גנובה הושבה לניצולת השואה

אמש (ג) הגיעה לתחנת משטרת ערד קטרינה, ניצולת שואה מפולין תושבת העיר, כשהיא אחוזה בהתרגשות. קטרינה חיכתה למפגש עם מפקד התחנה ועם רס"ר יקיר ראובן - החוקר שהיה עימה בקשר מאז הגישה תלונה על פריצה.

לפני כשבוע פרצו גנבים לביתה של קטרינה, וגנבו לה תכשיטים, בהם שרשרת שרכש לה בעלה לפני כ-50 שנה, ממשכורתו הראשונה שהרוויח לאחר שעלו לארץ. השרשרת הייתה משמעותית מאוד בעיניה - בפרט בימים אלו, במלאת שנה לפטירתו של בעלה.

לאחר קבלת התלונה, התקבלו עוד מספר תלונות מתושבי אותו אזור מגורים. סנ"צ יוני זייטק, מפקד תחנת ערד, מינה צוות חקירה מיוחד בראשותו של מפקח ולטר קוגן. עבודתם הנחושה של הבלשים החוקרים ורכז המודיעין רס"מ דובי בנימין, הביאה לגילוי הפורץ ודירת המסתור שבה אחסן את הרכוש הגנוב. לאחר מיפוי הרכוש הגנוב והגשת כתבי האישום כנגד החשוד, בחור כבן 20 תושב ערד, נקראו בעלי הרכוש הערב לקבלו בחזרה.

גברת קטרינה ביקשה להודות לשוטרי תחנת ערד על כך שהשרשרת היקרה לליבה הושבה אליה.

מפקד תחנת ערד הדגיש: "הדאגה לביטחון התושבים בערד הינה בראש סדרי העדיפויות שלנו. מיד לאחר זיהוי הפריצות מיניתי צוות שמטרתו הייתה למצוא את הפורץ, ולנסות להחזיר את הרכוש הגנוב. אנו נלחמים בנחישות כנגד עברייני הרכוש, וזאת על מנת להבטיח את איכות חייהם של התושבים".

קטרינה שרשרת משכורת גנב ערד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד