כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

קמפיין חדש: פרס וקיציס יקראו לכם להצביע

קמפיין מיוחד יושק ברשת - 'בוחר מביא חבר' • בקליפ משותף יופיעו שמעון פרס ואיש התקשורת אייל קיציס ויקראו לצאת ולהצביע • ויש גם אפליקציה מיוחדת

שמעון פרס. צילום: פלאש 90
שמעון פרס. צילום: פלאש 90

נשיא המדינה, שמעון פרס, ויו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט אליקים רובינשטיין, יקיימו ביום ראשון הקרוב אירוע עידוד ההצבעה בבחירות לכנסת ה-19 בבית הנשיא, בו יקראו לכל אזרחי ישראל לממש את זכותם הדמוקרטית - ולצאת להצביע.

באירוע יושק קמפיין רשתות חברתיות חדש 'בוחר מביא חבר' - הכולל קליפ ואפליקציית פייסבוק ייחודית, שהופקו במיוחד לכבוד מסע ההסברה. לשם קידום ההצבעה התבצע שיתוף פעולה יוצא דופן בין נשיא המדינה לאיש התקשורת אייל קיציס, שנרתם בהתנדבות לקדם את הסוגיה החשובה של עידוד ההצבעה במדינת ישראל. בקליפ, יוצאים הנשיא וקיציס בקריאה אישית לאזרחי ישראל מרחבי הקשת הפוליטית לצאת להצביע, ואין זה משנה מהי עמדתם הפוליטית. "ההצבעה היא החובה האזרחית החשובה ביותר, היא זו שתשפיע על עתיד כל אחת ואחד מכם", אומר פרס בקליפ.

את המסר 'בוחר מביא חבר' משלימה אפליקציית פייסבוק אשר באמצעות גרפיקה מתקדמת מאפשרת לכל משתמשי הרשתות החברתיות להזמין 4 חברים, ולוודא כי מגיעים להצביע ביום הבחירות. מטרת האפליקציה להניע את הבוחרים לממש את זכותם הדמוקרטית, אך גם ליצור מחויבות בקרב הגולשים להזמין חברים נוספים לצאת ולהצביע.

מהבחירות האחרונות בישראל מתעוררת מגמה מדאיגה לפיה 35% מהאזרחים אינם ממששים את זכותם הדמוקרטית ואינם משתתפים בבחירות. נתון זה מעורר דאגה, ונשיא המדינה קיבל החלטה לפעול בצורה אקטיבית ולקרוא לאזרחים לצאת ולהצביע. קהל המשתמשים ברשתות החברתיות מאופיין בחתך גילאים צעיר, וביניהם צעירים וחיילים אשר זוהי הפעם הראשונה בה מצביעים לכנסת, ולכן הקמפיין פונה בעיקר לקהל זה.

בפתיחת האירוע, יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט אליקים רובינשטיין, יישא נאום - בו יתייחס לחשיבות ההצבעה בבחירות לכנסת. באירוע ישתתפו גם תלמידי י"ב מרחבי ירושלים אשר יממשו השנה לראשונה את זכות הבחירה.
נשיא שמעון פרס אליקים רובינשטין איל קיציס אחוז הצבעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד