כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מודיעין עילית: סגן ראש העיר ינהל מטה 'יהדות התורה'

'דגל התורה' פתחה את מטה הבחירות במודיעין עילית • בראשות המטה יעמוד הרב יעקב ולנשטיין, סגן ראש העיר • "אסור להיות שאנהים לגזירות המרחפות" • תמונות

מודיעין עילית: סגן ראש העיר ינהל מטה 'יהדות התורה'
מנחם קוליץ



בכינוס שהתקיים על ידי תנועת דגל התורה במודיעין עילית, השתתפו עשרות פעילים ועסקנים מקומיים, בראשותם של חברי הכנסת מ'דגל התורה' הרב משה גפני והרב אורי מקלב, וכן ראש העיר הרב יעקב גוטרמן, סגן ראש העיר הרב יעקב ולנשטיין, וחברי עירייה נוספים. את הכנס הנחה בטוב טעם הרב מרדכי גולדברג, מנהל המטות במודיעין עילית.

בזה אחר זה הסבירו נציגי 'דגל התורה' על המערכה הגורלית העומדת לפתחה של היהדות החרדית בשנים הקרובות, ועל הנחיצות לפעול למען הצלחת רשימת יהדות התורה.

סגן ראש העיר, הרב יעקב ולנשטיין, שנבחר לשמש כיו"ר מטה הבחירות בקרית ספר, אמר: "לאור קריאתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, נרתמנו לפעילות, והחלטנו לפתוח מיידית את מטות הבחירות במודיעין עילית. אנו נפעל ככל שביכולתנו למען הצלחת רשימת יהדות התורה, וכדי להביא למקסימום מצביעים לקלפיות. אי אפשר להיות שאננים לגזירות המרחפות מעל ראשי היהדות החרדית ולכן אנו נדרשים לפעול ביתר שאת".

ראש העיר הרב יעקב גוטרמן, הודה בדבריו לשלוחי דרבנן שפועלים במשך כל ימות השנה לטובת הציבור, ואף פועלים רבות למען העיר מודיעין עילית.

בסיומו של הכינוס התפזרו המשתתפים בתחושת שליחות, לאור קריאתם של גדולי התורה ובראשם הגראי"ל שטיינמן - לפעול ולעשות, על מנת להביא להצלחה מרשימה של רשימת יהדות התורה.

צילום: מנחם קוליץ





















יעקב ולנשטיין יהדות התורה דגל סניף מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד