כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

נס: בן 11 נפל מגובה בגינת משחקים ונפצע קל

ילד כבן 11 נפל מסככה בגן שעשועים ברחוב חזון-איש בבני-ברק ונחבל בראשו • איש הצלה: "המשטח בלם את המכה" • עיריית בני ברק: "השיטור העירוני אינו בייביסיטר"

החור שנפער בסככה. צילום: דן אביב - חדשות 24
החור שנפער בסככה. צילום: דן אביב - חדשות 24



ילד כבן 11 נפל מסככה בגן שעשועים ברחוב חזון-איש בבני-ברק ונחבל בראשו. חובשי 'הצלה גוש דן' העניקו טיפול רפואי לילד והוא פונה במצב קל לבית חולים.

יהודה לונדנר, חובש ארגון 'הצלה גוש דן', שטיפל בילד: "כשהגעתי למקום טיפלתי בילד שהיה בהכרה, אך היה חשד לזעזוע מוח. אני חייב להדגיש כי המשטח עליו נפל הילד בלם את המכה, ובכך נמנעה פגיעה קשה יותר".

גם חובשי 'איחוד הצלה' סניף בני-ברק שחשו למקום מצאו ילד כבן 11 שרוע בגן משחקים, לאחר נפילה מגובה. לדברי הסובבים, הילד טיפס על רשת ההצללה שבמקום ונפל דרך חור שנפער ברשת. "הכוננים העניקו לו סיוע רפואי ראשוני בשטח ולאחר מכן הוא פונה באמבולנס לבית החולים תל השומר, כשמצבו באורח נס מוגדר קל עד בינוני".

בארגון 'הצלה גוש דן' קוראים לציבור ההורים והמחנכים לתת דגש ולהזהיר את הילדים מטיפוס על סככות ומקומות גבוהים, היכולים לגרום לפציעות קשות ואסונות.

בעקבות פרסום הכתבה, פנה דובר עיריית בני ברק, אברהם טננבוים, ל'בחדרי חרדים', ואמר כי הסככות שהותקנו בגני העיר נועדו לסכך מפני השמש, ולא בשביל שיטפסו עליהם.

"במקרים בהם מתקבלות פניות למוקד העירוני על ילדים המטפסים על הסככות, מוזנקים רכבי השיטור העירוני בכדי להורידם. אך מצב זה אינו מתקבל על הדעת, שההורים סומכים כי השיטור העירוני יעשה בייביסיטר לילדיהם במקומם".

אין מדובר במקרה ראשון, לפני תקופה נפל ילד מסככת שמש מעל גן עירוני 'גן 93' ונפצע.

"באם מצב זה יימשך, לא תיוותר ברירה, וסככות השמש מעל הגנים העירוניים יוסרו".

תיעוד מהשטח: דן אביב - "חדשות 24"











סככה נפילה ילד הצלה בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד