כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

פקק תנועה בכביש החוף בגלל... דלק

24 כלי רכב 'נתקעו' על הנתיבים ובשול בכביש החוף ליד מחלף נתניה לכיוון צפון • הרכבים תידלקו בתחנת דלק סונול הסמוכה • סונול: מים חדרו לאחד ממיכלי הדלק בתחנה

פקק תנועה בכביש החוף בגלל... דלק

מעט לפני השעה 16:00 נתקעו 24 כלי רכב על הנתיבים ובשול בכביש החוף (כביש 2) ליד מחלף נתניה לכיוון צפון. מתיחקור ראשוני של כוחות משטרת התנועה שהגיעו למקום עולה, כי הרכבים שנתקעו תידלקו ככל הנראה בתחנת דלק 'סונול' הסמוכה.

על פי החשד, הדלק בתחנה היה מהול והשבית את המנועים.

למקום הוקפצו גם כוחות של סיירת האופנועים הארצית, כדי לסרוק אחר נהגים תקועים נוספים ולסייע בידם, כמו גם היחידה לפינוי צירים של אגף התנועה. במקום מורגש עומס תנועה כבד - מאזור גשר השלום באזור מחלף פולג לכיוון צפון, ועד אזור בית ינאי.

לקראת השעה 19:00 רוב המכוניות כבר פונו מהמקום על-ידי בעליהם, שהזמינו איש איש לעצמו גרר. במקום עדיין שמונה כלי רכב 'תקועים' בשולי הכביש. עדיין קיים עומס תנועה כבד.

חברת הדלק סונול הודיעה, כי כלי הרכב שנתקעו לאחר שתדלקו באחת התחנות של החברה, שבקו בגלל חדירת מים לאחד ממיכלי הדלק בתחנה. "הלקוחות שנפגעו מקבלים טיפול שכולל שאיבה של הדלק ומילוי מחדש. בנוסף החברה מעמידה לרשות הנהגים התקועים שירותי גרירה והסעה לבתיהם".
דלק פקק כביש החוף סונול מכוניות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד