י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

'טרם' יפעיל את חדר המיון של 'ביקור חולים'

חדר המיון הקדמי בבית החולים 'ביקור חולים', המופעל עתה על ידי 'שערי צדק', יתופעל באמצעות 'טרם' • מנכ"ל 'שערי צדק': "טרם הוכיח את עצמו בשירותי רפואה דחופה"

'טרם' יפעיל את חדר המיון של 'ביקור חולים'

המעבר של בית החולים לשעבר 'ביקור חולים' לידי המרכז הרפואי 'שערי צדק' הנודע, היה כמשב רוח רענן בעיצומו של יום קיץ לוהט. מהלך אסטרטגי זה שנרקם על ידי משרד הבריאות והאוצר, הגיע לאחר שהציבור הירושלמי חשש מאיבוד בית החולים הקרוב ביותר לשכונות החרדיות הוותיקות, וההודעה על המהלך הייתה בשורה טובה לציבור. אולם מתברר שלא די בכך שמעתה עבר בית החולים שהיה במצב קשה, לידיים בריאות, אלא שמי שנבחר על ידי המרכז הרפואי שערי צדק לפעול כמיון קדמי שלו בשלוחת בקור חולים הוא המרכז לרפואה דחופה 'טרם' שידוע במקצועיותו ובאדיבותו.

מבחינת הציבור החרדי מדובר בבשורה גדולה. בית החולים ממוקם במרחק הליכה קצר ובסמיכות לשכונות הגדולות מאה שערים, גאולה, מקור ברוך, בית ישראל, הבוכרים ועוד, ולכן ניתן גם בשבתות להגיע בזמן קצר לבית החולים. אם עד עתה נמנע חלק מן הציבור לגשת לחדר המיון של בית החולים בשל אי הוודאות בו פעל, לא עוד.

במרכז לרפואה דחופה 'טרם' יפעלו על פי הכללים המנחים הידועים בטיבם של סניפי 'טרם' תוך מתן שירות מהיר, אדיב ומקצועי תוך הקפדה על כללי ההלכה, כנהוג בכל הסניפים.

במקום יפעלו מיטב הרופאים המקצועיים, מכוני הדמיה, מעבדות ויינתנו בו מגוון רחב של טיפולים.

הנגישות לשכונות החרדיות גאולה ומאה שערים צפויה להפוך את המרכז החדש של 'טרם' בתוככי בית החולים, לכזה שיעניק מענה לאלפי מטופלים מהאזור שלא ייאלצו להישרך למרכזים וחדרי מיון מרוחקים, ויקבלו מעתה מענה מקצועי, זמין ומהיר במרחק קצר מביתם, גם במוצאי שבתות. בהם העומסים בחדרי המיון גדולים.

במרכז תופעל מחלקה מיוחדת לטיפול בילדים, שם יעניקו מיטב אנשי המקצוע המתמחים ברפואת ילדים את המענה המקצועי והזמין.

לסניף החדש של 'טרם' הסכמים עם כל קופות החולים, בהשתתפות עצמית נמוכה שנעה בין 0-76 ₪, ובכך למעשה יהיה זול אף יותר מהאגרה הנהוגה בהגעה לחדר מיון סטנדרטי.

אל מרכזי 'טרם' ברחבי הארץ מגיעים חברי כל קופות החולים הנזקקים לטיפולים דחופים שמבקשים לקבל טיפול מקצועי ואיכותי וללא זמני המתנה ארוכים. הטיפול כולל בדיקות דם ושתן מתקדמות, רנטגן ואולטראסאונד, גיבוס, תפרים, אינפוזיות ועוד.

את 'טרם' פוקדים בכל שנה מעל 300 אלף איש שמטופלים על ידי הצוות הרפואי במקצועיות עם מיטב הציוד הרפואי.

מנכ"ל רשת 'טרם', נתן אפלבאום: "הסטנדרטיים המקצועיים והזמינות הגבוהה יהיו מנת חלקם של פוקדי הסניף החדש של 'טרם' שיפעל מתוככי בית החולים בתוספת יכולות חדשות ומורחבות בסיוע המשאבים של ביה"ח. המדובר בבשורה גדולה לציבור התושבים שיוכל לקבל את השירות המיטבי בזמן המתנה קצר".

מנכ"ל 'שערי צדק', פרופ' יונתן הלוי: "טרם הוכיח עצמו ברחבי ירושלים ובערים נוספות בארץ כמסוגל לספק שרותי רפואה דחופה בשלב קדם-בית חולים, במיומנות גבוהה וביעילות רבה. שלוחת בקור חולים של המרכז הרפואי שערי צדק מתאימה מבחינת יעודה ויכולותיה לפתיחת מרכז טרם אשר ייהנה מגיבוי שרותי מעבדה, הדמיה ועוד הקיימים בביקור חולים ברמה גבוהה, ואין לי ספק בתועלת הרבה הטמונה בפתיחת סניף טרם שם עבור האוכלוסייה הצפופה במרכז העיר".
ביקור חולים רפואה מיון בית חולים שערי צדק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד