ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

בורו-פארק: דליקה כילתה בית תוך דקות

דליקה פרצה בדירת מרתף בבניין בן שלוש קומות בשכונת בורו-פארק, ותוך דקות פרצה להבת אש מהקומה העליונה • דיירי הבניין חולצו • השכנים היהודים ברחוב פונו

הבית עולה באש. צילום: vin
הבית עולה באש. צילום: vin

נס. כך הגדירו תושבים המתגוררים בשכנות לבית מספר 1029 ברחוב 42 בשכונת בורו-פארק שבברוקלין - שם פרצה ביום שישי בבוקר דליקה שכילתה בתוך דקות את כל הבית.

הדליקה פרצה בדירת מרתף בבניין בן שלוש הקומות והאש הגיעה במהירות אל הקומה העליונה. השכנים היהודיים התעוררו מריח עשן סמיך שיצא מהבנין. תוך דקות פרצה מהבית להבת אש גדולה, שכילתה את הבניין ואיימה להתפשט על עבר הבתים הסמוכים.

כוחות מכבי אש רבים, משטרה, אמבולנסים ו'הצלה' הגיעו למקום. כל 18 דיירי הבניין חולצו ורק שישה אנשים נזקקו לטיפול רפואי לאחר שנפגעו באופן קל משאיפת עשן.

שמחה ערנפעלד, תושב הרחוב, מספר: "בבית שנשרף מתגוררים גויים, אבל בבתים הסמוכים, מתגוררות משפחות חרדיות. זה ממש נס שהאש לא התפשטה. בסמוך מתגוררות משפחות חרדיות עם ילדים, הבניין כולו עלה באש והמחזה היה נראה כמו מדורת ל"ג בעומר ענקית. הבתים ברחוב בנויים בצורה צפופה מאוד, וגיצים עפו לכל עבר. זה היה רק עניין של דקות שהאש היתה מתפשטת לכל הצדדים.

"למזלנו פינינו את כל הבתים ברחוב. כל הילדים והנשים פונו כדי למנוע מהם שאיפת עשן. אנשים היו מאוד מבוהלים".
בורו פארק אש שריפה הצלה ברוקלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד