י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

שוב: ילד צנח מסככת שמש בגן משחקים ונפצע

בפעם השלישית תוך שבוע בבני-ברק: ילד בן 11 נפל ממגן שמש ונפצע בגן משחקים עירוני ברחוב נפחא • העירייה: "אם זה יימשך - סככות השמש מעל הגנים העירוניים יוסרו"

צילום: חדשות 24
צילום: חדשות 24



ילד בן 11 נפל ממגן שמש ונפצע בגן משחקים עירוני ברחוב נפחא פינת החיד"א בבני ברק. כונני איחוד הצלה העניקו לילד טיפול רפואי, כשהוא בהכרה ובמצב קל.

בשבת אירע מקרה דומה באותו מקום. ובשבוע שעבר אירע מקרה דומה, אז צנח ילד בן 11 מסככה בגן משחקים עירוני ברחוב חזון איש בעיר, ונפצע אף הוא באורח קל.

אפי פלדמן יו"ר 'איחוד הצלה בני ברק' שטיפל בילד סיפר: לצערנו בפעם השנייה בתוך שבוע שאנו נתקלים במקרה דומה, שוב אירוע של ילדים המטפסים על מקומות מסוכנים בגינות המשחקים, ובכך נגרמת להם פציעות קשות, אנו קוראים מכאן להורים להזהיר ולהשגיח על ילדיהם, שאף בזמן משחק יש להיזהר ולהישמר, בתקווה שלא נדע אירועים נוספים מעין אלו בס"ד.

דובר עיריית בני ברק, אברהם טננבוים, אמר ל'בחדרי חרדים', כי הסככות שהותקנו בגני העיר נועדו לסכך מפני השמש, ולא בשביל שיטפסו עליהם.

נס: בן 11 נפל מגובה בגינת משחקים ונפצע קל

"במקרים בהם מתקבלות פניות למוקד העירוני על ילדים המטפסים על הסככות, מוזנקים רכבי השיטור העירוני בכדי להורידם. אך מצב זה אינו מתקבל על הדעת, שההורים סומכים כי השיטור העירוני יעשה בייביסיטר לילדיהם במקומם".

אין מדובר במקרה ראשון, לפני תקופה נפל ילד מסככת שמש מעל גן עירוני 'גן 93' ונפצע. "באם מצב זה יימשך, לא תיוותר ברירה, וסככות השמש מעל הגנים העירוניים יוסרו".

אליאסף שגיב חובש 'הצלה גוש דן' שטיפל בילד סיפר: הילד כבן 11 נפל מגובה של כ-3 מטר על ידו ונפצע באורח קל. לאחר שטיפלנו בו במקום הוא פונה באמבולנס של מד"א לבית החולים.

בארגון 'הצלה גוש דן' שבים ומבקשים מציבור ההורים והמחנכים לתת דגש ותשומת לב לעניין, ולהזהיר את הילדים מטיפוס על מקומות גבוהים ומסוכנים היכולים לגרום ח"ו לאסון.

מקרה נוסף אירע בשבת בשעות אחה"צ, ילד כבן 12 שטיפס על סככה בגן שעשועים באותה הגינה ברחוב החיד"א מעד ונפל, ולאחר טיפול תורן השבת של 'הצלה גוש דן' הוא פונה עם חבלות בגבו לבית החולים.

שרוליק הרשטיק תורן השבת ב'הצלה גוש דן' סיפר: כשהגעתי למקום התברר לי כי הילד שוכב מספר דקות בגשם כולו רטוב ללא יכולת תנועה, לאחר טיפול וקיבוע הוא פונה לבית החולים להמשך טיפול ובדיקות.

צילומים: דן אביב - "חדשות 24"











גן משחקים נפילה הצלה סככות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד