י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

42% מהציבור משוכנעים: דרעי המנהיג האמיתי של ש"ס

רק 23% חושבים שישי הוא המנהיג של התנועה הקדושה, 66% אינם מאמינים שההנהגה אכן משולשת • מה יעלה בגורל משרד השיכון? • והאם הציבור תומך בקמפיין ש"ס?

אריה דרעי. צילום ארכיון: קובי הר צבי
אריה דרעי. צילום ארכיון: קובי הר צבי

מסקר שערך 'פאנלס פוליטיקס' עבור אתר MAKO והמתפרסם היום (א), עולה כי למרות האיחוד המשולש בש"ס, והעובדה ששלושת המנהיגים חולקים בתואר יו"ר, הציבור לא קונה את ה'לוקש'.

42% משוכנעים שאריה דרעי הוא המנהיג האמיתי ועל פיו יישק כל דבר, 23% טוענים שאלי ישי נושא בתפקיד הרם, ואילו 3% חושבים שאריאל אטיאס הוא הבוס. 32% לא ידעו לענות.

66% מהמשתתפים הבהירו כי אינם מאמינים להצהרות כי ההנהגה משותפת, 13% האמינו, ו-21% השיבו שאינם יודעים.

רק 7% מהציבור רוצים לראות את ש"ס מחזיקה גם בממשלה הבאה בתיק השיכון, 18% רוצים אותו בידי העבודה, 15% בליכוד, סכום דומה רוצים ב'יש עתיד', ואילו 3% רוצים אותו בידי ..יהדות התורה. אולי כזכר לכהונתו המוצלחת בעבר של מאיר פרוש כסגן שר בתפקיד שר במשרד זה.

על איזה תיק תיאבק ש"ס ביותר? 27% טענו כי משרד הפנים הוא החשוב ביותר למפלגה, 20% הצביעו על הדתות, 18% על השיכון, 21% טענו כי ש"ס בכל מקרה תצטרף לקואליציה, ואילו 14% לא ידעו להשיב.

האם ש"ס נוהגת בחכמה כשהיא ממקדת את הקמפיין במתקפות על ראש הממשלה? 50% סבורים שזו טעות, לעומת 21% בלבד התומכים בקמפיין, עם זאת, בקרב מצביעי ש"ס 54% תומגים בקו הנוכחי, ורק 23% מתנגדים.
סקר דרעי אלי ישי משרד השיכון מפלגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד