כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

"אוהב אני את הציבור החרדי בכל מאודי"

יו"ר 'עם שלם', ח"כ הרב חיים אמסלם פונה במכתב מיוחד לציבור החרדי, שיופץ בעשרות אלפי עותקים • "עסקנים רודפים אותי ומפרסמים בשמי שקרים נוראיים"

ח"כ הרב חיים אמסלם. צילום: ארכיון
ח"כ הרב חיים אמסלם. צילום: ארכיון

אחי ורעי החרדים לדבר ה',

מזה זמן רב עסקנים שאין יראת ה' בליבם רודפים אותי ומפרסמים בשמי שקרים נוראיים, הכול מתוך מטרה להציגני כרודף הדת וכאויב התורה הקדושה.

זמן רב שתקתי לנוכח השמצותיהם ושקריהם, עד אשר גדשה סאת שקריהם ורשעתם, וברירה לא נותרה לי אלא להשיב.

לפיכך באתי בזאת להודיע בשער-בת-רבים, כי הנני מחויב כליל להלכה שמים, לאהבת תורה ולקידוש שם שמיים. וכל שאמרתי לגבי תחבורה ציבורית בשבת ולגבי נישואין אזרחיים לא היה אלא שיש למצוא פתרונות העונים על דרישות ההלכה, ועל הצורך ביהדות בדרכי-נועם אשר אין בה כפייה שגורמת להשנאת הדת והציבור החרדי, ולחילול שם שמיים.

עוד הנני מודיע בזאת נאמנה: כי לומדי התורה האמיתיים יקרים לי מכל, כפי שיעידו החיבורים התורניים שחיברתי בס"ד המוזכרים גם על ידי מרן הגר"ע יוסף שליט"א, אולם דעתי היא שאלו שאינם לומדי תורה אמיתיים מן הדין שיצאו ויתפרנסו, ולא יהיו לנטל על הציבור ועל נשותיהם. כמאמר חז"ל בשבח הנהנה מיגיעו ואינו נזקק לבריות.

אבקש בזאת מכל אדם אשר יש בו אמת ויראת ה', שלא להזדרז להאמין להשמצות הנעשות נגדי חדשות לבקרים, על ידי עסקונה שבעה ואינטרסנטית אשר כל שעושה לא עושה אלא בשביל עצמה. ואשר אין
טובת הציבור לנגד עיניה.

אחי ורעי בני קהילתי, אנא מכם, פנו אל המחשבה וקבלו את האמת ממי שאמרהּ. אל נא תהי מריבה בינינו, כי אנשים אחים אנחנו. סהדי במרומים שלטובה אני מתכוון. סהדי במרומים שאוהב אני את הציבור החרדי בכל מאודי - כי עצמי ובשרי הוא!

בידידות ובברכת התורה,
חיים אמסלם
הרב חיים אמסלם מכתב הציבור החרדי עם שלם בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 71 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד