ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

לפיד על ש"ס: "מסובבת המדינה סביב האצבע הקטנה"

יו"ר 'יש עתיד' כותב בדף הפייסבוק שלו את חזונו, ומנסה ללמוד מההצלחה של ש"ס • "אסור שתהיה פה ממשלה של חרדים וימין קיצוני שתהפוך את מעמד הביניים לכספומט"

נסו לחשוב. יאיר לפיד. צילום: פלאש90
נסו לחשוב. יאיר לפיד. צילום: פלאש90

רגע לאחר שסיים את שיחות גיבוש הגוש, התיישב יו"ר 'יש עתיד', יאיר לפיד, כדי לכתוב את 'חזונו' בדף הפייסבוק שלו, כשהוא לומד מהצלחותיה של ש"ס.

"פתאום השיח הפוליטי הפך לשיח חשבונאי. כולם יושבים עם דף ועט ומנסים להרכיב את הממשלה הבאה. אני מאמין שאסור שתהיה פה ממשלה של חרדים וימין קיצוני ששוב תהפוך את מעמד הביניים לכספומט שלה.

אני אומר ש'יש עתיד' היא 'ש"ס של מעמד הביניים', לא מפני שאני אוהב את דרכה של ש"ס, אלא מפני שאני מסתכל איך ש"ס מצליחה לסובב את כל המדינה סביב האצבע הקטנה עם 11 מנדטים, ורוצה לגרום לאנשים להבין שזה אפשרי.

המערכת היא גמישה כשיודעים איך לעבוד מולה בנחישות. נסו לחשוב מה נוכל לעשות פה עם 22 מנדטים שלא מכוונים למגזר אחד, אלא פועלים לטובת הרוב הישראלי. הדרך של 'יש עתיד' לשנות את המציאות היא להלחם למען מעמד הביניים בלי להרפות ובלי לוותר לרגע, אבל להשאר בשיח על ערכים.

אנחנו נמשיך לדבר על זה שעתיד המדינה הוא החינוך, שצריך להילחם כדי שצעירים ששירתו בצבא ועובדים יוכלו להגיע לדירה, שהשיוויון בנטל הוא הבסיס של חברה צודקת, שחלק מלאהוב את מולדתך הוא לגרום לה לאהוב אותך בחזרה".
יאיר לפיד ש''ס פייסבוק בחירות יש עתיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד