י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

נתניהו באריאל: "הסכנה האמיתית היא מאיראן וסוריה"

בנימין נתניהו בביקור ממלכתי ראשון באוניברסיטת אריאל • "אריאל תישאר תמיד בריבונות ישראלית" הבטיח • "הסכנה לעולם אינה נשקפת מבנייה ישראלית בירושלים אלא מאיראן ומסוריה"

נתניהו. צילום: פלאש90
נתניהו. צילום: פלאש90

בצל הגשמים הרוחות והסערות שהשתוללו היום, ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר ביו"ש, בליווי שר החינוך גדעון סער.

הסיור נפתח בביקור ממלכתי ראשון באוניברסיטת אריאל.

רה"מ נתניהו הדגיש כי העיר אריאל תישאר תמיד בריבונותה של ישראל. ושב והדגיש את חומרת האיום האירני והאיום מסוריה: "עלינו להבהיר לעולם שהסכנה אינה נשקפת לו מהקמת אוניברסיטה באריאל או מהבנייה של ישראל בבירתה אלא מהגרעין האיראני ומהנשק הכימי של סוריה".

נתניהו הוסיף כי "ההיסטוריה תשפוט לחומרה את מי שמשווים בין ישראל הדמוקרטית לבין משטרי העריצות הטובחים בעמיהם. האוניברסיטה באריאל לא הוקמה בחסדו של אף אחד אלא בזכות הישגים אקדמיים ועמידה בקריטריונים הקשים ביותר. אנחנו אומרים את האמת לעולם, אנחנו נשארים נאמנים לערכנו ואנחנו ממוקדים ביעדנו".

רה"מ המשיך בביקור במאחז רחלים שבשומרון, שהוכשר בצו מיוחד של אלוף פיקוד מרכז לפני עשרה ימים: "אנו עומדים מול מתקפה על מפעל ההתיישבות וכנגד הקיום שלנו במדינת ישראל", אמר ראש הממשלה, "כשהליכוד-ביתנו יהיו חזקים נוכל לתמרן, לנווט ולהמשיך לדאוג לעתיד ההתיישבות. אם התמיכה תקטן, עתיד הממשלה יהיה בסכנה ואז עתיד ההתיישבות גם הוא יהיה בסכנה".
בנימין נתניהו גדעון סער אריאל אוניברסיטה יו''ש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד