כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

דני דיין מצטרף לביבי: "משרת את ההתיישבות"

מנכ"ל מועצת יש"ע, דני דיין, החליט לתמוך בראש הממשלה בנימין נתניהו • "כדי להבטיח שבנימין נתניהו ימשיך לכהן כראש הממשלה - צריך להצביע למפלגתו"

דני דיין מצטרף לביבי: "משרת את ההתיישבות"

דני דיין, מנכ"ל מועצת יש"ע החליט לתמוך ב'ליכוד' ובביבי נתניהו.

"לאחר לבטים לא פשוטים", כתב במכתב לאנשי מועצת יש"ע, "החלטתי שבנסיבות הקיימות חשוב לי - כי בעיני זה משרת את טובת ההתיישבות והמדינה - שאביע את עמדתי, גם במחיר עזיבת תפקידי כיו"ר מועצת יש"ע.

"אני סבור שבבחירות הקרובות חשוב שעם ישראל בכלל וההתיישבות ביש"ע בפרט תחזק את הליכוד ואת ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"הממשלה היוצאת בראשות נתניהו הייתה ממשלה טובה מאד להתיישבות. במבחן התוצאה של 4 שנים, למרות ההקפאה - הייתה ויש ביש"ע תנופת בניה, הסדרת יישובים ואישורי בניה שלא ידענו כמוהם שנים רבות מאד. והעיקר: במבחן התוצאה, למרות נאום בר אילן, אחרי 4 שנות ממשלת נתניהו המדינה הפלשתינאית מעולם לא נראתה יותר רחוקה.

"בבחירות מכריעים בראש וראשונה מי יהיה ראש הממשלה. בניגוד לדעתם של רבים, אני סבור ששאלה זו טרם הוכרעה.

"אני רואה את הקולות מבית הנשיא, את הפוטש של ראש השב"כ לשעבר, את תככיו של חיים רמון ואת איחוד השמאל שלא הבשיל עכשיו אך עלול להבשיל לאחר הבחירות. ("כשמונח אקדח במערכה הראשונה - הוא יורה במערכה השלישית").

"מצד שני, אני גם רואה, לצערי, סרטונים ברשת מטעם וועדי מתיישבים ביש"ע המשווים את נתניהו לאריק שרון ו-"בועטים אותו החוצה", ושומע (אמנם עדיין בשולי המחנה) שצריך "ללמד את הליכוד לקח ולייבש אותו באופוזיציה ולהקים ממשלה חברתית עם שלי", וגם דברים לא ראויים (ולא נכונים) על נתניהו והליכוד מפי מנהיגים.

"במצב הנוכחי, כאשר הסקרים מורים על כ-34 מנדטים ל-"ליכוד ביתנו", מתוכם רק 21 מהליכוד, כדי להבטיח שבנימין נתניהו ימשיך לכהן כראש הממשלה - צריך להצביע למפלגתו. מי שחושב שראש ממשלה מוחלש טוב להתיישבות - אינו יודע מה הוא שח. זו תהיה ממשלה שלא תחזיק מעמד, תוביל את ישראל תוך זמן קצר לבחירות חדשות שתוצאותיהן לוטות בערפל.

"וכאזרח המדינה אין לי ספק שנתניהו עולה עשרת מונים על שאר ראשי המפלגות בהתאמתו להתמודד עם האיום האירני, לנווט את המאבק הדיפלומטי, לנהל את כלכלת ישראל".

ההערכות במערכת הפוליטית הן כי דיין יקבל תפקיד בכיר בצוותו של נתניהו מיד לאחר הבחירות, אך אין לכך כל אישור רשמי.
דני דיין יש"ע מח''ל נתניהו בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד