י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מודיעין עילית: כונני הצלה יילדו אשה נצורה מחפציבה

תושבת חפציבה הזעיקה את ארגוני ההצלה לפנותה לבית חולים • הכוננים הבינו שהאמבולנס לא יגיע בזמן - ויילדו את האשה במקום • לאחר הלידה פונו האם והתינוקת לבית חולים

ההצפה במודיעין. צילום: הניק בוער_אש
ההצפה במודיעין. צילום: הניק בוער_אש

היום (ד) מעט לאחר השעה 9:00 בבוקר, התקבלה קריאה מתושבת שכונת חפציבה במודיעין עילית - הנצורה בשל הסערות והשטפונות, האשה סיפרה כי היא כורעת ללדת וזקוקה לפינוי דחוף לבית החולים.

כונני 'איחוד הצלה' הגיעו למקום, ושיערו כי זמן הגעת האמבולנס יימשך מעבר לניתן, בשל כך סייעו הכוננים ללידה. בעוד אחד הכוננים נותר בחוץ על מנת לכוון את האמבולנס למקום, החל חברו בבדיקת מצבה של האישה שכרעה ללדת, והעריך כי הלידה קרובה.

חיים גריידינגר, דובר 'איחוד הצלה', מסר כי הכונן שנשאר בדירה הבין כי לאור מצבה של היולדת, היא לא תספיק להגיע לבית החולים - והחל בהכנות ללידה עצמה.

ואכן, בתום 12 דקות מתוחות, חיבקה האם המאושרת את התינוקת שנולדה לה זה עתה. "הוא הכין את התנאים האופטימאליים בסלון הדירה, חימם את הבית, דאג לסגירת התריסים למען צנעת הפרט, לסטריליות, הרגיע את האישה ואת בעלה, וכעבור זמן קצר, יצאה התינוקת כשהיא בריאה ושלמה", מספר גריידינגר.

אמבולנס של מד"א פינה את האם ואת התינוקת לבית החולים לאחר שהכל עבר בשלום. "אנו שמחים שהאירוע הסתיים בשלום, וגם הסערה והגשמים לא עצרו את השמחה האדירה".
סופה לידה מודיעין תינוקת איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד