כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

חבדניקים נתקעו במינבוס בחדרה

כולם היו בבגדי שבת תפרגן לברדוגו, הוא הביא את הסיפר

חבדניקים נתקעו במינבוס בחדרה
ישראל ברדוגו

קבוצת ילדים ומספר מדריכים, יצאו אתמול בשעות אחר הצהרים מכפר חב"ד לעבר העיר חדרה, שם נערכה שמחת בר מצווה לנער השוהה בפנימייה. בשעה 18:00 יצאה הקבוצה עם מיניבוס ועליו 16 נפשות, בהם 12 ילדים וארבעה מדריכים לעבר חדרה.

בשעה 1:00 בלילה, שבה הקבוצה לכפר חב"ד כשהם עייפים ותשושים. וזאת, מבלי שהגיעו לשמחת בר המצווה. הסטודנט יעקב דהן, אחד המדריכים שהשתתף בנסיעה, סיפר ל'בחדרי חרדים' על המקרה.

"כשנסענו לחדרה שם נערכה שמחת הבר מצווה לחברינו, נתקענו בכביש בית אליעזר, בתוך שלולית ענקית של מים שלא איפשרו את המשך הנסיעה. ניסינו לצלצל למשטרה ולגורמים נוספים, אך כולם אמרו לנו שהם בדרך, ובפועל נותרנו לבד.

ידענו שבבר מצווה נוכל לאכול, כך שלא נערכנו עם אוכל לשהות ממושכת במינבוס. היה לנו מעט שתיה, והיא נגמרה די מהר. המים חדרו גם למיניבוס, והגיעו לגובה של כ-20 ס"מ.

ברוך השם אף אחד מהנוסעים לא נרטב, כולנו היינו עם מעילים וביגוד מתאים, אך השהות הממושכת, והעובדה שלא ידענו מתי יבואו לחלץ אותנו לא הוסיפה למצב רוח של הנערים.

במשך הזמן שהיינו לכודים בתוך המיניבוס, התקשרנו למשטרת ישראל, לכיבוי אש, למוקד העירוני, לארגוני חסד ועוד, אך אף אחד לא הגיע אלינו.

מתוך ייאוש, אחד המדריכים התקשר לצלם ישראל ברדוגו, שיגיע לחלץ אותנו עם מסוק, בו הוא מצלם בדרך כלל, אך הוא אמר לנו שאסור לו בלי אישור של המשטרה.

לאחר כשעתיים וחצי, הופיעו שני מלאכים של זק"א, והם דאגו להגעת צוותי חילוץ, וביחד הם חילצו אותנו באמצעות מזרנים למקום בטוח.

לאחר מכן הזמנו הסעה חזרה לכפד חב"ד מבלי שהגענו לבר מצווה שכל כך רצינו לשמח את החתן.
123

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד