ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

כוכב נופל • תשדיר הגיור של ש"ס יורד מהאוויר

המחאה הקולנית עשתה את שלה: בהסכמה עם יו"ר ועדת הבחירות, הודיעו בש"ס כי תשדיר 'כוכבית הגיור' ישודר הערב בפעם האחרונה • אטיאס: "לא בא לפגוע באף אחד"

מתוך התשדיר. צילומסך
מתוך התשדיר. צילומסך

גל המחאות במערכת הפוליטית ביממה האחרונה, בעקבות תשדיר 'כוכבית הגיור' של ש"ס, המציג את הקלות בה ניתן יהיה להשיג גיור על פי גישתה של 'הליכוד ביתנו', פעל את פעולתו.

השופט אליקים רובינשטיין, יו"ר ועדת הבחירות, מתח ביקורת על התשדיר, וציין: "סברתי כשלעצמי כי אכן תיתכן תחושה של פגיעה מכלילה - שראוי להימנע ממנה ככל הניתן". עם זאת, נוכח הסכמה אליה הגיע עם ש"ס, ועל פיה התשדיר ישודר הערב בפעם האחרונה, נמנע רובינשטיין מלהודיע על פסילתו של התשדיר.

את הפניה המרכזית לועדת הבחירות יזמה נינו אבסדזה מהעבודה, שדרשה בכל תוקף לפסול את התשדיר הפוגעני, אליה הצטרפו עותרים נוספים.

עוד בנושא:
תלונה נגד תשדיר 'כוכבית גיור': "גזענות"
הסרטון של ש"ס גזעני או מעביר מסר מחודד?
חוזים בכוכבית • מתקפה נגד תשדיר הגיור של ש"ס

השר אריאל אטיאס, יו"ר מטה ההסברה של ש"ס, הבהיר כי בש"ס לא מתחרטים לרגע: "הקמפיין משיג את מטרותיו, ועל כן ישודר גם הערב. מה שקורה סביב הקמפיין - זה בדיוק המטרה. הסרטון בא לתאר את מציאות הגיורים הפיקטיביים. כמו שרופא לא יכול לקבל אישור רפואי בפקס או בהליך מזורז, כך אי אפשר להיכנס תחת כנפי היהדות בפקס".

"התשדיר לא בא לפגוע באף אחד. אין בו מילה נגד רוסים או טקסטים פוגעניים, אלא דגש על תפקידה של ש"ס במניעת חקיקה שתפגע בזהותה היהודית של המדינה. אנחנו רואים שזה אפקטיבי וכבר צפו בסרטון עשרות אלפי אנשים ביוטיוב".



תשדיר כוכבית ש''ס אטיאס בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד