כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

עד המדינה מהולילנד: "מאיר רבין הוא כמו בני"

ש"ד, עד המדינה בפרשת הולילנד סיפר בבית המשפט על יחסיו עם המאכער החרדי מאיר רובין: "אני עדיין אוהב אותו הוא כמו בני" • העניק לו 4.25 מיליון שקל לפריעת חובות

עד המדינה מהולילנד: "מאיר רבין הוא כמו בני"

"חבל שמאיר רבין לא הצטף להסדר עד המדינה", כך אמר היום בבית המשפט עד המדינה ש"ד, לפי דיווח אתר ניוז1.

במסגרת משפט הולילנד המתנהל בימים אלו נחקר עד המדינה על ידי עו"ד שמואל קליין, המייצג את מאיר רבין, ששימש עוזרו של עד המדינה וזכה עם חשיפת הפרשה לכינוי 'המאכר החרדי'.

ש"ד חשף בבית המשפט כי לרבין הייתה אפשרות להצטרף אליו כעד מדינה: "אני עדיין מאוד אוהב את מאיר רבין, אבל מאוד מאוכזב ממנו. הבנתי שיש לו בעיה מוסרית קשה מבחינה דתית להצטרף, אני יודע מה זה אומר להיות מויסר. אני מאוכזב מזה שהוא הלך ושיקר".

ש"ד הוסיף: "הצעתי לו שאגיע להסדר גם בשבילו, שלא יצטרך להעיד, והעליתי זה גם בפני (תת-ניצב) שלומי איילון. אבל אחר כך התחילו ההשמצות מצידו ומצד המשפחה שלו, שאמרו שאני השטן המתהלך. ניסיתי כל הזמן לקרב אותו. הוא זה שכעס עלי והפסיק לדבר אתי, כשהוא הבין שאני ברצינות מתכוון ללכת בדרך שלי".

במהלך החקירה ש"ד סיפר על יחסיו עם רבין והגדיר אותם כשל "אב ובן". הוא גם אמר שאינו זוכר שנתן לו לאירוסיו סכום של 30,000 שקל ועמד עמו מתחת לחופה. עוד אמר, כי אינו זוכר שהעניק לרבין 27,500 שקל להולדת בנו הבכור, ששמו השני הוא כשמו של עד המדינה, וכי אינו זוכר שהעניק לו 30,000 שקל להולדת בנו השני.

"עשיתי את זה מכל הלב, לא רשמתי לעצמי את זה במוח. אני זוכר שנתתי, נתתי לו כמו לְבֵן", הסביר.

הוא אישר, כי נתן לרבין 4.25 מיליון שקל מתוך 5 מיליון שקל שקיבל מהולילנד, כדי לפרוע חובות להם ערב רבין.

עד המדינה הסביר כי פרט צ'קים בצ'יינג'ים כאשר לא רצה לעבור דרך המערכת הבנקאית, משום שמדובר היה בסכומים גדולים למטרות שלא רצה שייוודעו. לדבריו, רבין ביצע חלק ניכר מהפריטות, אך לא היה היחיד ולכן גם אינו היחיד היודע לאן הלכו כל הכספים.
עד מדינה הולילנד בית המשפט המחוזי מאיר רבין חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד