ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

העד לניסיון החיסול: בחור ישיבה • "כולם צעקו פיגוע!"

נועם, בחור ישיבה מבני-ברק, היה עד מרכזי לניסיון החיסול התשיעי של ניסים אלפרון • בשיחה עם 'בחדרי חרדים', לאחר ששוחרר מבית החולים, הוא מספר על הדרמה

הזירה בתל אביב. צילום: פלאש 90
הזירה בתל אביב. צילום: פלאש 90

נועם, בחור ישיבה מבני-ברק, היה עד מרכזי לניסיון החיסול התשיעי של ניסים אלפרון - שאירע היום בסביבות השעה 13:00 במרכז תל-אביב.

שעות ספורות אחרי ששוחרר מבית החולים, שם טופל ועבר בדיקות שגרתיות, הוא מספר בראיון ל'בחדרי חרדים' על מה שראה מאוטובוס קו 51 שנסע מתל-אביב לבני-ברק.

"יצאתי מהישיבה, לכיוון הבית", הוא מספר. "עליתי על אוטובוס, קו 51, שנוסע לכיוון בני-ברק. התיישבתי באחד מהמושבים המבודדים הצמודים לחלון האוטובוס וכשהגענו לצומת הרחובות מנחם בגין ושאול המלך, נעמדנו יחד עם שאר כלי הרכב ברמזור. לידנו עמד רכב מסוג מאזדה בצבע אפור.. לפתע אני מבחין ברוכב אופנוע שמצמיד לדלת הקדמית מצד ימין תיק צד שחור.

"כבר באותו רגע, אני מבחין בבעל הרכב יוצא ממנו. וישר ביטלתי את המחשבה שמשהו לא בסדר בכך שבטח רוכב האופנוע פגע ברכב והשניים מתכוונים להחליף פרטים. אלא שתוך כדי המחשבה אירע הפיצוץ וכתוצאה ממנו חלון האוטובוס, לידו ישבתי התפוצץ לרסיסים.

9 נפגעו בניסיון חיסול: היעד - נסים אלפרון

"כולם צועקים פיגוע פיגוע!", הוא משחזר, "מההדף התגלגלתי לרצפת האוטובוס. בשניות הראשונות אתה לא רואה כלום, לאט לאט, אחרי כמה שניות חוזרת לך הראיה, אתה שומע צפצופים באוזניים ואני ישר ממשש את הגוף כדי לראות שאני בסדר".

באותם רגעים, נועם ניסה להבין מה אירע סביבו. הוא פנה לנוסעים אחרים להם יכול היה להציע עזרה, זאת למרות העובדה כי הוא עצמו נפצע באורח קל ומאוחר יותר פונה לבית החולים 'איכלוב'.

"הכול קורה תוך שניות אחדות, אתה לא מספיק לעבד את מה שהעיניים רואות והאירוע כבר בסופו. בשונה מכל הנוסעים, ראיתי את כל מה שקרה מהתחלה ועד הסוף וכשחיברתי את הכול, הבנתי שלא מדובר בפיגוע, אלא באירוע על רקע פלילי".

בעוד נוסעי האוטובוס בהלם מוחלט, נועם שם לב שהאוטובוס ממשיך לנסוע באיטיות. "עברתי לקדמת האוטובוס ושמתי לב שהנהג לא שם, עצרתי את האוטובוס, התקשרתי למשטרה ומסרתי להם את הפרטים שיש בידי, תוך שבמקביל התקשרתי לאמא שלי כדי שתדע שהכול בסדר".

מיד עם הגעת המשטרה לזירה, הועלה גם מסוק לאוויר ורוכבי אופנוע תושאלו. שניים נעצרו.
ניסים אלפרון תל אביב בחור ישיבה משטרה אופנוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד