י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

"הגר"ע יוסף יודע כל אמירה - ולוקח את הכל ללב"

בני ביתו של הגר"ע יוסף יודעים להצביע על האשמים באירוע המוחי שעבר • "הרב לוקח ללב את גזירת הגיוס, והכי כואב לו - זה שמחבלים במאבק בשביל 'לחם בשקל'"

הגר"ע. צילום ארכיון: יעקב כהן
הגר"ע. צילום ארכיון: יעקב כהן

דבריו של שר הפנים אלי ישי, לפיהן האירוע המוחי שעבר הגר"ע יוסף הוא תוצאה של סערת נפשו של הגר"ע בגלל גזירת הגיוס המרחפת מעל בחורי הישיבות, מקבלים חיזוק גם מבני ביתו של הגר"ע.

י', אחד מבאי ביתו הקרובים של נשיא מועצת החכמים, שאף סעד על שולחנו בליל שבת, מספר ל'בחדרי חרדים': "הרב כבר שבוע לפחות לוקח כל הזמן ללב את הדברים הללו שהוא שומע על ההסתה לגיוס. הוא לוקח את זה מאוד קשה. כל מי שדיבר איתו בשבוע שעבר ראה את זה, כמה פעמים הוא גם בכה.

"אחד הדברים שהכי כואבים לרב, זה שיש כאלה שמנסים לחבל במאבק לבלימת הגזירה בשביל 'לחם בשקל', ושפוגעים אגב כך בבני משפחתו ובו עצמו.

"בליל שבת הגר"ע דיבר דברים מאוד ברורים. הוא סיפר על רבי עקיבא איגר שאמרו עליו שבני ביתו מסובבים אותו ומשפיעים עליו, והוא אמר: 'על תורתי אני מוחל, אבל על זה אני לא מוחל', והרב אמר שהוא לא מספר ברבים את הסיפור הזה כדי שלא יגידו שהוא משווה את עצמו לרבי עקיבא איגר.

"בכל הסיפור של אמנון יצחק ואמסלם - הוא מעודכן בכל פרט, קורא הכל ולוקח ללב. אני יכול להעיד בעצמי שכל פרט שהיה בסיפור הזה - כולל כל ציטוט או דיבור, הגר"ע ראה ויודע, ואולי זו היתה טעות, כי הוא באמת לוקח ללב. אבל הוא התעקש לדעת כל פרט ופרט".
הגר''ע יוסף סעודת שבת פגיעה אמנון יצחק אמסלם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 94 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד