י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

האדמו"ר מקרעטשניף מרגיע: "בני ישראל יצאו ביד רמה"

בסעודה שלישית התייחס האדמו"ר לכוונה לגייס את בחורי הישיבות • בהמשך, שיבח את תלמידי קרעטשניף שלמדו אלפיים שעות רצופות לרגל השובבי"ם - "זה יציל אותנו"

האדמו"ר מקרעטשניף. צילום: דודי שמואל
האדמו"ר מקרעטשניף. צילום: דודי שמואל

ההצהרות מצד ראשי המפלגות החילוניות על רצונם לגייס את בחורי הישיבות לצה"ל - מדירות שינה מעיניהם של גדולי ישראל. התחושה בקרב הבוחרים החרדים היא כי בבחירות הללו, יותר מתמיד, עומדות על הפרק גזירות ממשיות ומוחשיות מתמיד על עולם התורה.

בדברי התורה שנשא האדמו"ר מקרעטשניף השבת בסעודה שלישית לאזני מאות מחסידיו בבית המדרש ברחובות, הוא הזדעק על הכוונה לגייס את תלמידי הישיבות.

האדמו"ר אמר כי בפרשת השבוע - בשבוע בו יתקיימו הבחירות - כתוב "ובני ישראל יוצאים ביד רמה", כשהוא מפרש בכך שאין מה לחשוש, וכי בני ישראל שהם לומדי התורה, ייצאו בעז"ה ביד רמה.

האדמו"ר התייחס לכך שתלמידי ישיבת קרעטשניף הגישו לו בערב שבת האחרון למעלה מאלפיים שעות רצופות שנלמדו על ידם השבוע - לרגל ימי השובב"ים, לדבריו, זו המלחמה האמיתית שבאמצעותה ניתן יהיה לנצח את המבקשים לעקור את התורה מישראל.

"הדפים האמיתיים שיצילו אותנו מהרשעים שמבקשים לעקור את התורה מישראל יהיו דפי הגמרא. על ידי כך שנרבה עוד יותר בלימוד התורה בימים הקרובים - נוכל לנצח את המבקשים לעקור את התורה ולהפר את מחשבתם", אמר. והוסיף: "הרשעים שמבקשים לעקור את התורה יישארו בלי שיניים לנשוך את הלומדים, וייאלצו לחזר אחר לומדי התורה כדי שיסייעו בעדם".
האדמו''ר קרעטשניף שעות לימוד בחורי ישיבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד