כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

בשורה טובה: הגר"ע יוסף שוחרר מבית החולים לביתו

מצבו של נשיא מועצת חכמי התורה, שעבר בשבת בבוקר אירועי מוחי קל, מוגדר טוב: שוחרר לקראת הצהריים ושב לביתו • הגראי"ל הורה הבוקר: לומר תהילים אחרי שחרית

הגר"ע יוסף לומד בבית החולים. צילום: בחדרי חרדים
הגר"ע יוסף לומד בבית החולים. צילום: בחדרי חרדים

ביום שלאחר האירוע המוחי הקל שעבר, מצבו של נשיא מועצת חכמי התורה, הגר"ע יוסף, מוגדר טוב, רופאיו מביעים אופטימיות, והוא שוחרר כבר לקראת הצהריים לביתו בשכונת הר נוף.

מבית החולים דווח כי הגר"ע מתקשר באופן מלא עם הסובבים אתו. תחילה היה אמור לעבור שורת בדיקות בבית החולים, ולאחר מספר ימי בדיקה ומעקב, להשתחרר. אלא שלאור מצבו החליטו רופאיו לשחררו מיד לביתו.

במהלך הלילה התקיימו תפילות בבתי כנסת ובישיבות להחלמתו, בהוראת הגראי"ל שטיינמן, נאמרו בכל היכלי התורה פרקי תהילים לרפואתו של הגר"ע לאחר תפילת שחרית.

הגר"ע עבר אירוע מוחי בשעות הבוקר של שבת, ובשעה שמונה פונה ברכב פרטי לבית החולים 'הדסה עין כרם'. רופא שהיה בבית הכנסת של הגר"ע אבחן כי הרב עבר אירוע מוחי קל.

הגר"ע מאושפז בבית החולים במצב טוב.

עוד בנושא:
לקיים בנו חכמי ישראל • הגר"ע יוסף עבר אירוע מוחי • אלי ישי: בגלל גזירת הגיוס
"הגר"ע יודע כל אמירה - ולוקח את הכל ללב"

אתי דביר, דוברת 'הדסה' מסרה במוצאי-שבת, כי הרב עובדיה יוסף הובא הבוקר לבית החולים הדסה עין כרם לאחר שחש ברע. בדיקות מקיפות שעבר הראו כי ככל הנראה, הרב עבר ארוע מוחי קל. בעצה אחת עם רופאו האישי פרופ' יוחנן שטסמן ועם בני משפחתו, הוחלט לאשפזו בהדסה לעוד מספר ימים לשם ביצוע בדיקות נוספות, השגחה ומנוחה. מצבו של הרב טוב, הוא בהכרה מלאה כל הזמן ומתקשר באופן מלא עם כל הסובבים אותו.

ד"ר יובל וייס, מנהל בית החולים 'הדסה עין כרם', סיפר במסיבת עיתונאים שהתקיימה במוצאי שבת כי הרב עבר "אירוע מוחי קל מאוד". עוד אמר כי הרב בהכרה מלאה והוא ישאר בבית החולים בימים הקרובים בכדי לעבור סדרת בדיקות. "הוא מתקשר ומדבר עם כולם ובימים הקרובים ישוחרר לביתו", אמר ד"ר וייס.

התפללו לרפואת הרב עובדיה בן ג'ורג'יה בתוך שאר חולי ישראל.
הגר''ע יוסף ש''ס אירוע מוחי בית חולים אישפוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 62 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד