י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

בחזרה מהכותל: ערבים תקפו עם שלג והתעללו בחרדים

השלג בירושלים הוביל גם לתקרית לאומנית: שני חסידי תולדות אברהם יצחק הותקפו בידי ערבים בכדורי שלג • "נתנו לנו אגרופים ובעיטות בפנים ובגב" • צפו בהתעללות

מותקפים בשלג
מותקפים בשלג

לא רק רוך ושלווה: השלג שירד בירושלים ביום חמישי האחרון, מסתבר, הפך גם עילה לתקרית לאומנית.

בחורים מחסידות תולדות אברהם יצחק הותקפו בידי צעירים ערבים, סמוך לשער שכם. "עשרות ערבים הקיפו אותנו והחלו לזרוק עלינו כדורי שלג", סיפר אחד מהם. "הם שיחקו בכובעים שלנו, הפילו אותם לרצפה ונתנו לנו אגרופים ובעיטות בפנים ובגב. היינו שנים מול חמישים ולא יכולנו לעשות כלום".

עוד סיפר: "הייתי בטוח שאני לא יוצא מזה בחיים. הייתי רטוב עד לשד עצמותיי מהשלג שהם זרקו עליי ומוקף כולי בערבים אף אחד לא עזר". בסופו של דבר הצליחו השנים להימלט ללא שנגרם להם נזק ממשי.

הבחורים בחרו שלא להגיש תלונה במשטרה מכיון ש"איננו סוברים כי התלונה תועיל", כלשונם.

תיעוד וידאו שהועלה לרשת האינטרנט ובו מצולמת ההתעללות מצד הצעירים הערביים גרר תגובות רבות, רובן נזעמות. בדף פייסבוק שנקרא "כולנו נגד הטרור השמאלני", קיבל התיעוד את הכותרת הבאה: "תמונות שלג מירושלים שהמשטרה לא רוצה שתראו! והתקשורת מסתירה".

מאות גולשים הגיבו על הוידיאו בו נראים בחורי הישיבה מותקפים, "גועל נפש", כתב אחד הגולשים. "אם זה היה הפוך היו מדברים על זה בתקשורת וחופרים עד שהיו אומרים מצאנו את הפורעים ונעמיד אותם לדין. אבל כשזה ערבים על היהודים אז 'לא נורא'. בקיצור בושה למדינה שכך מגינה על אזרחיה".

אחרים תקפו את התקשורת והגדירו אותה "שמאלנית".

גולש אחר כתב: "אנחנו הבעיה, אנחנו שומרים על אוכלי האדם האלה אנחנו מרחמים עליהם, אנחנו משלמים להם ביטוח, אנחנו מעסיקים אותם, אז לא מתפלא שזה מה שרואים בסרטון".

היו גולשים גם שבחרו לתקוף את החרדים, למרות שאלו הותקפו על ידי הערבים, "אם אלו היו חסידי סאטמר, אני בעד".



שלג ערבים תקיפה ירושלים תולדות אברהם יצחק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד