כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מה משותף לאריה דרעי ושרה נתניהו? • האזינו

מתברר שיש משהו משותף בין מנהיג ש"ס אריה דרעי לרעיית ראש הממשלה שרה נתניהו: כבוד להורים • בניחום האבלים אמרה לדרעי: "כמו אצלינו עם אבינו כך אתה עם אביך"

משפחת נתניהו אצל דרעי. צילום: יעקב כהן
משפחת נתניהו אצל דרעי. צילום: יעקב כהן



מי שחשב שמערכת היחסים בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, למנהיג ש"ס אריה דרעי, אינה מן המשופרות, יופתע לשמוע מפי דרעי עצמו על המשותף לו ולגב' שרה נתניהו: כיבוד ההורים.

בראיון שערכה עמו ביום שישי העיתונאית רבקה פאלוך, ברדיו 'לב המדינה', זמן קצר לאחר שהועלה סרטון שבה נצפה דרעי יחד עם אמו, היא ציינה את הנקודה.

"אני יודעת כמה שנים הייתה אשתו של ראש הממשלה, הגב' שרה נתניהו עסוקה בלטפל בהורים שלה, כמה התרגשה כשזכתה להביא את אבא שלה להשבעה, להביא את הילדים שלה אליו...איך שנה שלמה היא קוננה על פטירת ההורים.

"אני חייבת לציין את זה פה, המשיכה המראיינת, כי לפעמים יש אנשים שמגיעים למשרות מאד רמות, אך אינם שוכחים מאין באו ולכבד".

"אני כל כך מסכים איתך", ענה דרעי, "לגבי אשת ראש הממשלה, הגב' נתניהו, שלצערי נפגשנו פעמיים במהלך השנה האחרונה בניחום אבלים.

"אני ויפה הלכנו לנחם אותה כשנפטר אבא שלה, והיא סיפרה בכאלו עיניים דומעות, ראית איך היא הייתה קשורה אליו...וזמן קצר אחר כך היא באה לנחם אותנו כשנפטר אבא שלי. היא אמרה לי אז 'הרב דרעי, אני רואה שאצלכם זה מזכיר לי כל כך איך אני הייתי עם אבא שלי, ככה אתה היית עם אבא שלך. אצלי זה מסמל מה זה האדם', ככה אמרה לי.

"אבא שלי סבל שנתיים ממחלת ניוון שרירים. הילדים שלי הקטנים והנכדים, כולם ראו איך צריך להתעסק עם אבא עם ראש המשפחה. הם הבינו שאני וכל האחים שלי עזבנו את כל העיסוקים שלנו ו24 שעות היינו סביב אבא. הם ראו את זה, וזה חינוכי גם".

האם המכנה המשותף הזה, שבא לידי ביטוי בניחום בימי השבעה ישליך על הקשר העתידי בין משפחת נתניהו למשפחת דרעי, אולי גם על הרכבת הקואליציה הבאה? – ימים יגידו.
אריה דרעי שרה נתניהו כיבוד אב בית חולים חולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד