כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

הארגון בן ה-200 חגג: התקציב - 18 מיליון

ארגון 'כולל חב"ד', שנוסד לפני למעלה מ-200 שנה, ציין את הדינר השנתי בניו יורק • במהלך האירוע נחשף כי הקרן נבחרה על ידי המדינה להביא לפעול את "תכנית ביטחון תזונתי"

אולם האירוע. צילום: חב"ד און ליין
אולם האירוע. צילום: חב"ד און ליין

הארגון שנוסד לפני למעלה מ-200 שנה ברוסיה הצארית – חגג במנהטן: קרן הצדקה 'כולל חב"ד', שהוקמה על ידי מייסד החסידות רבי שניאור זלמן מליאדי בעל התניא והשו"ע, ציינה את הדינר השנתי במלון הילטון בניו יורק.

באירוע השתתפו למעלה מאלף איש, מנכבדי העולם היהודי בארצות הברית. ראש עיריית ניו יורק, מר קארי בוקר, השתתף אף הוא באירוע ונשא דברים.

ארגון כולל חב"ד נוסד בשנת ה'תקמ"ח על רבי שניאור זלמן כקרן סיוע ליהודי ארץ הקודש. מאז פועלת הקרן ברציפות ומסייעת למשפחות הזקוקות לתמיכה. גם כיום, עיקר פעילות הקרן הינה בארץ ישראל, במסגרתה היא מפעילה מרכזי חלוקת מזון, רשת מעונות יום, רשת חנויות מסובסדות – 'כולל סטור', עזרה יומיומית לקשישים, טיפול צמוד ביתומים ואלמנות ועוד.

מנהל הארגון, הרב שלום דוכמן, חשף את התקציב השנתי – 18 מיליון דולר. במהלך הדינר, בישר דוכמן לקהל כי הארגון נבחר על ידי המדינה להוציא לפועל את "תוכנית ביטחון תזונתי", תכנית ייחודית שנועדה למגר את העוני בישראל.

הארגון מחזיק בבעלותו את חלקת חב"ד בהר הזיתים וכן מפעיל את חברת התהילים העולמית בסמוך לקבר דוד המלך.
כולל חב דינר צדקה תמיכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד