כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מגדל משיקה את סדרת התכניות החדשות של ביטוחי החיים לשנת 2013

במסגרת המבצע, לקוחות שירכשו סכום ביטוח למקרה פטירה בסך של 500,000 ₪ ומעלה בתכנית, ייהנו מדמי ניהול מופחתים על הצבירה הנובעת מההפקדות השוטפות לפוליסה

מגדל משיקה את סדרת התכניות החדשות של ביטוחי החיים לשנת 2013

במגדל קיבלו את השנה האזרחית החדשה כשהקבוצה כבר ערוכה עם מגוון מוצרי ביטוח החיים המעודכנים לדרישות הרגולציה. בכנס פנימי שקיימה מגדל בסוף השבוע לאנשי המכירות, השיקה החברה את סדרת התכניות החדשות לביטוחי חיים לשנת 2013 המותאמות לדרישות הרגולציה החדשות והעדכניות . בכנס השתתפו כ-100 אנשי מכירות של מגדל וחברות הבת.

במהלך הכנס הוצגו בפני אנשי המכירות המוצרים הפנסיוניים בתכניות לשכירים ועצמאיים שאותם מאפשרת מגדל לשווק באחת משתי האפשרויות: מכירת התכנית בדמי ניהול מצבירה בשיעור 1.05% ודמי ניהול מהפקדות שוטפות בשיעור 4%, או במסגרת מבצע כאשר לקוחות שירכשו סכום ביטוח למקרה פטירה בסך של 500,000 ₪ ומעלה בתכנית, ייהנו מדמי ניהול מופחתים על הצבירה הנובעת מההפקדות השוטפות לפוליסה כמפורט: מסכום צבירה שווה או גבוה מ- 150,000 ₪- ירדו דמי הניהול ל -0.85% מצבירה. מסכום צבירה שווה או גבוה מ- 350,000 ₪- ירדו דמי הניהול ל -0.75% מצבירה. מסכום צבירה שווה או גבוה מ- 750,000 ₪, ירדו דמי הניהול ל- 0.65% מצבירה. מסכום צבירה שווה או גבוה מ- 1.000,000 ₪, ירדו דמי הניהול ל 0.50% מצבירה. בתקופה הראשונה לחיי הפוליסה (עד הגעה לסכום צבירה בסך 150,000 ₪) יגבו דמי ניהול בשיעור של 1.05%. דמי הניהול מההפקדות השוטפות ימשיכו להיות ללא שינוי בשיעור 4%.

אריק יוגב, משנה למנכ"ל מגדל ומנהל חטיבת הלקוחות הודה בכנס לאנשי המכירות במגדל על ההישגים יוצאי הדופן שהציגו בשנת 2012, וציין כי מגדל שוקדת גם כעת על פיתוח תכניות ביטוח חדשות אשר ירחיבו את סל המוצרים האטרקטיביים אותם ניתן יהיה להציע ללקוחות. "הלקוח של היום דורש את המוצר הטוב ביותר ,את השירות האיכותי בזמינות גבוהה ובמחיר הוגן – ועלינו מוטל לספק זאת" הדגיש יוגב.

צחי גפנוביץ מנהל תחום ביטוח חיים העביר הדרכה מקצועית למנהלי המכירות בדגש על מהמאפיינים הבולטים המייחדים את מוצרי מגדל, כפי שהותאמו לאחרונה וביניהם: לקוחות אשר גילם במועד ההצטרפות הוא 60 ומעלה יקבלו בפוליסה שלהם, ללא תשלום נוסף, נספח הכולל מקדמי קצבה המובטחים מפני שינויים בתוחלת החיים. בנוסף, כל התכניות המשווקות כוללות את מסלול הריסק היורד שהושק לאחרונה המאפשר למבוטח התאמה אוטומטית של סכום הביטוח במקרה של פטירה במהלך תקופת הביטוח, וכן תשלום תגמולי הביטוח במקרה פטירה למוטבים בסכום חד פעמי או בתשלומים חודשיים, בכפוף לבחירת הלקוח .

יצויין כי תכניות אלו מצטרפות לתכנית "מגדלור לפרישה" עבור הגיל השלישי אשר השיקה מגדל כבר בספטמבר 2012. תכנית אשר הותאמה אף היא לתנאי השוק החדשים, המיועדת לבני 60 + המפקידים כספים הוניים בהפקדה חד פעמית ונותנת למבוטח גמישות במגוון אפשרויות למימוש זכויותיו: פדיון, קצבה נדחית, וקצבה שתוקדם במקרה סיעוד. כל האמור בכפוף לתנאי החברה והפוליסה.

בכירי מגדל הרימו כוסית לכבוד שנת העסקים החדשה ואיחלו ללקוחות מגדל, לסוכני הקבוצה ולעובדיה שנת בריאות, שגשוג בעסקים ושיתוף פעולה פורה.

הכנס לפורום של חברת מגדל וקבל מענה לכל השאלות ממיטב המומחים >>
חברת מגדל ביטוח חיים פוליסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד