כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

רחובות תשקיע כספים בנוער חרדי בסיכון

מחזיק תיק הכספים בעירייה, הרב פנחס הומינר, הביא להישגים לטובת כלל התושבים ובפרט לציבור החרדי • הומינר: "יחד עם ראש העיר פעלתי לטובת כלל תושבי העיר"

רחובות תשקיע כספים בנוער חרדי בסיכון

תקציב העירייה לשנת 2013 אושר במועצת העיר רחובות ברוב מוחץ. מתברר, כי גם המגזר החרדי ייצא נשכר בשנה הקרובה, עם יותר השקעה בחינוך, ברווחה ובתרבות התורנית.

מאז כניסתו של חבר מועצת העיר הרב פנחס הומינר לתפקידו כמחזיק תיק הכספים, עמל הרב הומינר לדאוג בשוויונות רבה לכל תושבי העיר, וביניהם אף למגזר החרדי - שבעבר לא נספר בעירייה.

הליכותיו הנימוסיות וההתמצאות בפרטים מביאות לרב פנחס הומינר הישגים בלתי מבוטלים לכלל תושבי העיר, כשהמגזר החרדי כבר אינו חש כעני המחזר אחר הפתחים.

כך היה בעת שת"ת 'הבאר' הופלה לרעה. מנהלי תלמוד התורה פנו לרב הומינר וביקשו את עזרתו, ובזכות פעילותו זכה 'הבאר' בסיוע ממשי מצד העירייה, זאת כחלק מהאפליה המתקנת למוסדות החינוך החרדיים שסבלו רבות מקיפוח בשנים עברו.

בזכות פעילותו של הרב פנחס הומינר הוגדלו תקציבים רבים, בהם אף כאלה המיועדים לבני הקהילה החרדית בעיר.

על תקציב התמיכות והמענקים, במסגרתו מוענקים מידי שנה מיליוני שקלים לארגונים ועמותות שעומדות בקריטריונים לא הסכים הרב הומינר לוותר. על אף ההוצאות שגדלו הצליח הרב פנחס הומינר להוכיח כי ארגוני הרווחה בעיר כמו גם שאר העמותות אינן מתוקצבות ברמה מספקת, ולאור פעילותו הועלה התקציב ב-400 אלף שקל, והשנה יזכה סעיף התמיכות והמענקים לתקציב של למעלה מ-4 מיליון שקל, שיופנו לרווחת כלל הארגונים שעומדים בקריטריונים.

גם בסוגיית הנוער החרדי בסיכון טיפל הרב פנחס הומינר והצליח לגייס עשרות אלפי שקלים שיופנו לפעילות לטובת הנוער החרדי בסיכון הזקוק לסיוע.

פעילות כלל המתנ"סים זכתה להעלאה גדולה בתקציב, כשמחזיק תיק הכספים דואג שגם המתנ"סים החרדים לא יופלו ויזכו אף הם להעלאה משמעותית.

בתוך כך נפגש השבוע הרב פנחס הומינר עם מנהל המגזר החרדי בקופת החולים מאוחדת הד"ר דוד מורל, ופעל לטובת התושבים החרדים המבוטחים בקופת החולים. בסיום הפגישה סיכמו הרב הומינר וד"ר מורל כי בשבועות הקרובים יתווספו מגוון שירותי רפואה במרפאות הסמוכות לשכונות החרדיות, על מנת שהציבור החרדי יוכל לקבל שירות מיטבי בסמוך למקום מגוריו.

הרב פנחס הומינר מסר: "אני שמח שעל אף ההוצאות הרבות, הצלחנו לאשר תקציב מאוזן ואחראי, כשגם הציבור החרדי כמו שאר תושבי העיר יזכו לשירותים טובים עוד יותר.

"הציבור הכללי יזכה לתקציבים נוספים בחינוך ובתרבות ופעלתי אף לטובת כלל התושבים בהגדלת תקציב התמיכות והמענקים על מנת שניתן יהיה לתמוך עוד יותר בכל ארגוני הרווחה והחסד הפעילים ברחובות. הצלחנו בחסדי שמים אף להגדיל את תקציב התרבות התורנית, וכן את תקציבי המת"נסים החרדים 'מהות', 'תנופה', 'יד לשבים' ו'עטרת משה' לטובת כל תושבי העיר החרדיים מכל העדות והחוגים. אני רוצה להודות במיוחד לראש העיר רחמים מלול שטובת העיר עומדת מול עיניו, כשהמטרה המשותפת היא לשפר את איכות השירות הניתן לתושב".
הומינר רחובות נוער נושר השקעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד